Bulova only

fantastisch, zeker met die displays erbij, gefeliciteerd!

1 like

12 likes

Nou, sorry, sorry, sorry. :pensive:

Ik dacht voor het einde van het jaar een Eterna gescoord te hebben… Maar niet. Iets liet me niet los, en hoewel voor mijn doen even wennen… Toch de knoop doorgehakt. De keuze tussen een vintage Super Seville of gewoon een nieuwe.

En ik moet zeggen dat de nieuwe inderdaad net zo iconisch voelt als vroeger. En wellicht nog beter vanwege het uurwerk. :smiley: :+1:

Slechte foto’s want wat donker weertje hier, dus kunstlicht is ook niet alles. :wink:

Hier is de wijzerplaat wat benadrukt

En hier de “normale” kleur.

18 likes

Mooi hoor gefeliciteerd met deze mooie Bulova.

1 like

Mooi hoor de nieuwe Super Seville Precisionist.
Beste keus. :+1:

1 like

Ja krijg er ook veel leuke reacties op! Behalve van mijn vrouw want zij is een soort sentinel en hoort dat ding op een kilometer afstand :rofl:

1 like

Oh die is vet zeg!

1 like

Wauw, wat vet!

Al die exemplaren met doos gekocht of heb je die dozen apart verkregen?

23 likes

Doosjes idd apart gekocht, meestal via eBay

1 like

Deze is ook in hele mooie staat :heart_eyes:
Zo gekocht of in deze staat laten maken?

Ik heb de mijne weer laten opknappen

13 likes

Dank je!

Ik heb hem zo gekocht maar de vorige eigenaar (HF-er) had hem van Gerrit de accutron-man…

2 likes

Supermooie verzameling zo! Die 7387 is gaaf zeg, had ik nog nooit gezien… :star_struck:

1 like

Voor het betere staalwerk ook deze nog voor vrouwlief en mijzelf. Heb ook nog een gouden (vierkante) dus bulova is inmiddels samen met Seiko koploper in de collectie.

9 likes

4 likes

Nog ff wachten tot deze binnen is, dan kijken wat ik gekocht heb!!

6 likes

Tot mijn verbazing heb ik geconstateerd dat een van mijn Bulova Precisionist een defect vertoont. De datum schijf draait niet door naar de volgende dag. Wel met uitgetrokken kroon handmatig doordraaien.
Zijn er Bulova deskundigen hier die bekend zijn met de Precisionist uurwerken en dit kunnen oplossen ?

Graag contact via P.B.

Waarom P.B.? Dit lijkt me interessant voor alle Bulova liefhebbers.

1 like

Horloge gerelateerde onderwerpen wel, maar natuurlijk geen privegegevens uiteraard.

Uiteraard geen privegegevens. Alhoewel, toen ik mijn zaak nog had was ik ook simpel te achterhalen met google. Maar ben het met je eens.

1 like