Bulova only

Beetje experimenteren, op NATO.

8 likes

Altijd een lichtje bij de hand/ pols :new_moon_with_face:

10 likes

Wat is je polsomtrek?

10 likes

Net eventjes gemeten: 19cm.

1 like

Vier nieuwe quartz modellen van plastic zoals bv de MoonSwatch:

5 likes

Deze wordt een klapper dit jaar :man_surfing: :100:

Hybrid-Ceramic what ever that means :thinking:

5 likes

Zelfde bullshit als de MoonSwatch, welke ik dit jaar ga verkopen vanwege het feit dat ik nu een Lunar Pilot heb.

Ik heb een heel hoge pet op van Bulova maar dit vind ik echt niks. En of het een hype gaat worden betwijfel ik, hier was Swatch toch echt de eerste mee en je zag bij de Swatch BP FF dat de hype al veel minder was en sneller uitdoofde.

1 like

Inderdaad iets te laat op het feestje aangekomen.
Wat is de waterdichtheid van deze brol?

1 like

Das nou jammer dat Bulova in de kunststof commerciële hype mee wil lieften. Uit commerciële overwegingen wel te begrijpen, maar esthetisch niet te pruimen, laat staan de copy cat gehalte.
Als Bulova liefhebber worden deze plastics zeker geen onderdeel van de collectie. :sob:

2 likes

Staat een mooie Lunar Pilot in het blauw…

1 like

Vind de 3 sub dials te druk. Een subdial als smoll seconds gaat nog wel.
Ben geen liefhebber van chronografen.

De Lunar Pilot is echt zo mooi! Al die diepte werking in de wijzerplaat is bijzonder.
Voor mij was het ook in meerdere opzichten een experiment, formaat, drukte. Maar hij is veel rustiger dan de MoonSwatch. En ondanks 164 gram draagt ie heel comfortabel.

2 likes

Tot nu toe heb ik de verleiding kunnen weerstaan :rofl:
Ben onlangs zelfs bezwijken voor Acryl glazen in de Vostoks. :rofl:

1 like

Toen ik het houten kistje opende kreeg ik pas echt het “Wow!” gevoel! Het is echt een horloge waar je meerdere keren per dag zomaar naar kijkt om te bewonderen. Het is mijn eerste Bulova maar die maakt veel indruk.

2 likes

11 Precisionisten en een automaat.
Het einde is nog lang niet in zicht. :blush:
Erg gevaarlijk voor je beurs de Bulova Rabbit Hole. :joy:

2 likes

Thats what everyone does nowdays :blush:

Misschien in de speelgoedwinkels, maar toch zeker niet in de serieuze horlogebranche???

Weet je nog wat er tijdens de introductie van de MoonSwatch gebeurde? Dat is ook geen serieus horloge, heb er zelf één dus kan er over oordelen.

1 like

Nee, die heb ik aan mij voorbij laten gaan, tot ik er onlangs aan toe was om net als jij een Lunar Pilot aan te schaffen :wink: :+1:
En hetzelfde gaat gebeuren met die plastic Bulova’s; die komen ook mijn kistje niet in :joy:

2 likes