Bulova only

Meh. Beetje ouderwets en niet op een goede manier. Zoals tanks in de jaren 2005-2015 werden gemaakt.

1 like

Deze blijft maar aan m’n pols plakken :sunglasses:

7 likes

Ziet er goed uit! Wel afhankelijk van de afmetingen

1 like

Het is duidelijk geen Tank maar Tonneau / Barrel model. :+1:

2 likes

Oei, wel een flinke jongen! Prijs is wel goed zeg

1 like

Ik ken al die exacte benamingen duidelijk nog niet, maar blijf erbij (vooral gezien de maat) dat ik het een horloge vind die een jaar of 10 geleden voor de Amerikaanse markt bedoeld was.

Edit: wat een schijtprijs voor een 262Khz :ok_hand:
Edit2: oh hij is ook uitverkocht daar (en de praktijk leert dat ze nooit meer terugkomen)

1 like

Wel mooi maar wat grof.

1 like

Heel erg gaaf bandje! Jammer dat de bestel procedure een beetje puzzelen is.
Ik bestel liever via een echte webshop dan via Instagram (Wat ik niet meer heb) of een serie plaatjes op Flickr en contact zoeken via een forum lid dat ik niet ken

Hoe ziet de binnenkant eruit? Welk materiaal?

Is ie al onderweg?

1 like

Ik had laten vallen dat als iemand er een had ik wel geĂŻnteresseerd was en zo geschiedde :sunglasses:

Dat is nog ff lastig, is nergens te vinden, maar ik heb nog een juwelier gevonden op het www die hem blijkbaar heeft, dus morgen ff bellen en gelijk bestellen, dan heb ik waarschijnlijk woensdag de boel compleet en kan ik met gepaste trots mijn NA laten schitteren op dit prachtige forum :wink:

Ik heb helemaal geen social media, ik heb WhatsApp en dat vind ik al erg genoeg :joy:

En zo werkt het ook niet, en daarom zit ik veel op dit forum :woozy_face:

Edit: gejat uit het grappen en grollen topic :wink:

2 likes

LunaTime (Luxemburg) heeft 'm regelmatig voor een scherpe prijs. Nu even niet op voorraad.

Je zult er geen spijt van krijgen, het is in deze prijsklasse echt een ontzettend mooi afgewerkt horloge.

Zover ben ik inmiddels ook. Whatsapp is een noodzakelijk kwaad maar ik gebruik het voor zoveel collega’s en familie.

Ja die is leuk!

1 like

Krijgt zin om te surfen met een Pepsi.:stuck_out_tongue_winking_eye: :+1:

11 likes

Maar deze bevalt goed? Heb mijn oog op die gouden laten vallen. Waarbij de vraag natuurlijk allereerst is of ik hem nog ergens nieuw kan oppikken.

Hij bevalt uitzonderlijk goed. Dit zei ik er kortgeleden nog over:

De goedkoopste en extra 10 % korting bij inschrijving nieuwsbrief. :+1:
Verzending vanuit Spain dus binnen de E.U.
Alsjeblieft, dank u wel en graag gedaan.
Have a nice day.
Mvg,
JesĂșs

1 like

Voor het geval je 'm nog niet besteld hebt

1 like

Dank voor de tip.
Als Postnl mij goed gezind is valt hij vanmiddag binnen
a1251

1 like

Wat een heerlijk vooruitzicht! Ik hoop dat je 'm net zo indrukwekkend vind als ik.

1 like

De gouden Jet Star is toch geen limited of een model die uit productie is gelopen?

Meld me aan voor de nieuwsbrief maar krijg geen response / bevestiging / kortingscode o.i.d.

Heb ze net een verzoek verzonden om 10 % kortingscode die hoort bij inschrijving nieuwsbrief.
Wacht op antwoord via mail. :+1: