Heb hem ook op de stalen band.
Die band ziet er goed uit en zit mooi in elkaar.
Echter de combi met de B&S is de perfectie combi voor mij.
Besteld. De zilveren CapAm. Kon mezelf moeilijk bedwingen.
Ja! Lekker man. Je zult er geen spijt van hebben
Vind hem prachtig op die blauwe band. Op die zilveren ook maar schat dat hij op die blauwe wat meer draagtijd gaat krijgen.
De stalen band geeft het hele horloge een bepaalde uitstraling mee waardoor het blauwe bandje bij mij nog ongebruikt in het doosje zit zelfs… Gefeliciteerd in ieder geval!!
Mooi horloge Danny!
Nieuwe aanwinst? Prachtig!
Geen nieuwe aanwinst heb het al een tijd in m’n collectie
Beste keus Sender.
Ook mooi met de blauwe geperforeerde lederen bandje.
Die heb ik er al op zitten. Mijn vrouw en dochter vinden hem mooier op staal. Mijn zoon en ik neigen naar het leder.
De stalen banden van Bulova zijn best stevig en een tikje opzichtig maar toch zijn ze indrukwekkend als combinatie en dragen bijzonder comfortabel ondanks dat je aardig wat massa aan je pols hebt.
Ook begrijpelijk als ik naar de kwaliteit van het leer kijk bij mijn Lunar Pilot, super zacht en soepel.
Wat een ontzettend leuk en betaalbaar horloge is deze Bulova met ultra high frequency quartz uurwerk dat nog eens hoorbaar tikt.
Vandaag binnen en ik nu al zeggen dat het veel draagtijd gaat krijgen. Ik ben benieuwd hoe accuraat dit exemplaar is
En dan eigenlijk niet precies deze want die is al verkocht maar eenzelfde exemplaar in een nóg betere staat.