Bulova only

Hahahaha je bent me voor! Dit vereist uitleg!

1 like

Dit kan niet waar zijn mijne heren…:roll_eyes:
Eitjes koken, chrono, chrono, eitjes koken???

Ze waren te hard trouwens, te veel bezig met fotograferen en op HF zetten…:joy::joy::joy:

2 likes

Hahahaha smakelijk!

1 like

10 likes

11 likes

Ik wil nog even mijn Accutron posten, dus nieuw leven in deze rubriek…:blush::ok_hand:

10 likes

Er staat/stond net op marktplaats een bulova accutron uit 1965 te koop voor 6 duizend € het was wel een complete set maar 6 duizend voor een bulova accutron spaceview
ik snap het niet .
Maar ik zie het denk verkeerd want hij staat al gereserveerd

Ontdek dit merk nu pas via dit forum als beginner, maar die lunar pilot vind ik super. (Snorkel ook erg mooi)
Ben alleen bang dat het net wat te is qwa grote, pols is maar 17cm
Wat is een redelijke 2e hands prijs voor dit model?

Let op , gewoon omdat een leuk linkje is.
Kans is natuutlijk heel groot dat 90 % van de topiclezers dit al gezien heeft.
Maar ja, dan word ik maar verketterd. :grin:

Enjoy

3 likes

Avondwandeling in Enschede-noord :sunglasses:

12 likes

Ging op het forum geregelt voor ±300/350 euro dacht ik.


Ochtendtramrit Rotterdam Zuid.

5 likes

Meer een moonwatch met groeiende en wassende maan. :nerd_face:

1 like

Ik ben sinds kort in to Bulova. Heb op dit moment de Accutron Spaceview uit 1968 en een Accutron quartz uit 1977.

De quartz versie was onderdeel van een aankoopwoede in vintage quartz en gezien ik 2 andere ga houden mag deze binnenkort weer het nest verlaten.
Voor de spaceview ben ik nog een NA aan het schrijven. Super mooi aangezicht maar bij binnenkomst was deze wel erg klein. Dus of die blijft is ook nog de vraag.
Maar door beide horloges heb ik me wel ingelezen in het merk en gaat mijn interesse nu uit naar de Lunar Pilot.

3 likes

De Lunar Pilot Full set met SS band is binnen en hij is fantastisch.

7 likes

Vandaag in het Musee du circuit de Spa-Francorchamps geweest. Wilde jullie Bulova aanhangers deze fraaie bolide niet onthouden. :wink:

1 like

Deze foto moest er nog bij.

2 likes

Mechanische Bulova. Die zie je niet zo vaak.

6 likes

Zijn er nog meer Lobsters op het forum?


Erg mooi horloge qua kleurencombi, kastvorm, band en de dubbele kroon maakt hem af. Prijs/pret verhouding is top!:+1:

7 likes

Bijna! :yum: