Bulova only

Goedemorgen!

7 likes

98B407 met de band van de 98B415

12 likes

Insgelijks!

11 likes

14 likes

Ondergewaardeerde merk Bulova

8 likes

En niet bekend genoeg in deze contreien.

Altijd goed en netjes gebouwd spul met een puike afwerking.
Ik heb veel waardering voor het merk.

14 likes

Maar nergens verkrijgbaar

1 like

Vanuit onze ( Bulova fans ) perspectief bekeken hebben we waardering, maar in het algemeen horlogewereld is het een feit dat het helaas ondergewaardeerd is.

7 likes

Al zijn er meer van dat soort merken. Buiten de horloge fora zie je ze weinig inderdaad.

Ik heb er maar eentje (Lunar Pilot) maar ik ben ook onder de indruk.

Algemeen heeft bijna niemand buiten de fora belangstelling en waardering voor welk merk dan ook in deze met smartwatches verziekte wereld.

Heb zelf een hekel aan polscomputers…
:poodle: De Polspoedels van deze tijd “Blaft wanneer je te laat bent en trilt je wakker om 7 uur.”

1 like

Ik bezit geen smartwatches, alleen een digitale van Bulova. :sweat_smile:

12 likes

Mido is er ook zo een die ik zelf zelfs later op m’n vizier kreeg. Over het algemeen interesseert het niemand ene fluit wat voor horloge wij dragen.

2 likes

Deze is echt leuk.

1 like

Op mijn werk kreeg ik ooit eens de opmerking dat de groene die ik droeg veel mooier was dan de groene van een paar dagen ervoor.
Ik droeg een bulova surveyor. Die van een paar dagen ervoor was een groene omega aqua terra.
:roll_eyes::grin:

3 likes

Ik ben van beide merken fan, maar met de opmerking ben ik het niet eens.

1 like

Zag deze Shelby met 262 kHz voorbij komen, erg mooi ding, maar helaas alleen in rubberen band, waarom geen staal ?!?!

5 likes

Binnen :camera_flash:

Buiten :camera_flash:

15 likes

Ik zou de hele dag buiten blijven staan!!
Mooie diepe rode kleur van de wijzerplaat!!

1 like

Was deze al voorbij gekomen?

Mij te druk maar als je toch voor kleur gaat vind ik dit wel een stuk leuker dan die verfspetter Tissot.

1 like

Gefeliciteerd, heel mooi! :ok_hand:t3:

1 like