Hij ziet er idd super mooi uit en met 262kHz uurwerk ![]()
Wellicht een Bulova Super Seville kenner die weet wat ik mis en moet kopen om mijn Super Seville te maken? Alvast bedankt voor het meedenken ![]()
Foto 1 hieronder: Hier zie je de kant waar de kleine schroef zit aan de clasp. Deze is net lang genoeg om de clasp aan de schakel te houden.
Foto 2 hieronder: Je kijkt nu tegen de zelfde kant als foto 1 aan. Je kunt zien de andere kant helemaal los zit.
Foto 3 hieronder: je ziet nu de andere kant van de schakel.
Foto 4 hieronder: Ik hoopte het met deze pinnen op te lossen. Helaas bleek dit niet de oplossing. De clasp opening waar de pin door zou moeten is veel te klein.
Dat is wel een gave set……
Inderdaad vet! En heel mooi!
Behalve… de prijs, die slaat echt nergens op.
Dat de euro niet zo sterk staat gaat zeker niet helpen… ![]()
Als je kijkt naar wat er in het uurwerk zit is het de prijs in $ ook lang niet waard. Dit is weer typisch “wat de gek ervoor geeft” omdat ie per se dit horloge wil hebben.
Jammer want Bulova maakt veel betaalbare mooie horloges.
Heel mooie set!
Superset! Die meteoriet is toch wel erg knap ![]()
Daar kan ik niet aan tippen Rob.
Proficiat met je buitengewoon set Lunar
Pilot. ![]()
Vandaag van het herfstzonnetje gebruik gemaakt om m’n nieuwe aanwinst op de foto te zetten. Bulova Deep Sea Chronograaf van 1971, ook wel bekend als de Devil Diver. Mooie orginele staat met een prima werkende Valjoux 7733 handwinder. Zal 'm binnenkort wel even een beurtje geven want dat was al wel een tijdje geleden volgens de vorige eigenaar.
Terug van vakantie, alsnog alle kwarts horloges terug zetten.
Maar… De Lunar Pilot is sinds de laatste keer gelijk zetten afgelopen voorjaar (naar zomertijd) slechts 1 (ja één!) seconde voor gaan lopen!
Prachtig horloge ![]()