Heel mooi! Ziet er superfris uit, prachtig🤤
Zo! Dat is een mooie!
Wat voor uurwerk zit hier in?
Dank je. Hij verveelt mij ook nog steeds niet! Ik heb hem een paar maanden geleden gekocht in nieuwstaat, helaas wel zonder doos en papieren. De originele donkerblauwe leren band heb ik er wel bij. Het bandje op de foto hoort er dus niet bij, maar komt uit de zelfde periode. Wat ik er van weet is dat hij uit 1970 komt (N0) en er een 11ANC handopwinder van Bulova in zit. De kast is 34mm en vrij dun. Draagt dus heerlijk.
Jij ook dank! Een 11ANC handopwinder van Bulova.
Mocht je hem een keer zat zijn dan hou ik me van harte aanbevolen! Gaaf horloge!
Model heet de Sport Timer, ref 971. Dan is ie nog iets makkelijker te vinden voor de liefhebbers
Die naam en ref. had ik ook gevonden in een oude advertentie, maar nergens kunnen bevestigen dat dat klopt.
Klopt inderdaad. Ze komen eens in de zoveel tijd op instagram voorbij ook, altijd als Sport Timer en soms Sportstimer. De ref kan ik ook nergens terug vinden.
Grappig,heb ik hier nog niet gezien of heb je ‘m nog niet zo lang?
Met die heerlijke lastige 19mm bandmaat
Zeker wel hij is toch al eerder door mij gepost in dit topic. En klopt 19 mm mijn bandje heeft dat net niet maar wel de gesp
Mocht er iemand geen draagtijd hebben voor zijn Lunar Pilot dan heb ik wel interesse!
Mooie Accutron, die oranje 666 Snorkel is nog mooier!
het blijven markante klokkies.