Bulova only

Cool!! Ziet er goed uit :sunglasses:

1 like

Lekker hoor! Iedereen aan het genieten van mooie NA Bulova’s.
Morgen mijn Two tone maar weer uit de horlogekist pakken.

4 likes

hahahah wat een Super Seville geweld ineens hier… :+1::+1::+1::+1::+1::+1::+1:

2 likes

Ik denk dat de prijzen op chrono wel omhoog geschoten zijn, nu er ineens zoveel vraag naar is :rofl:

3 likes

12 likes

16 likes

Brrrrr :joy:

Ik kwam er recentelijk achter dat Bulova nog wat andere hommages heeft gemaakt naast Sevilles en Royal Oaks, bijvoorbeeld een Panerai look-a-like. Maar de echte pronkstukken vind ik de Daytona rip-off en een model wat ze de “Fleet Admiral” genoemd hebben. Wat een doerakjes.

(foto’s van google)

4 likes

die tekst op de dial van die YM variant :joy:

1 like

13 likes

14 likes

8 likes

Vraag is wel hoe iedereen aan de Bulova Day dates komt. Zijn allemaal niet meer te betalen :wink:

1 like

Ligt eraan waar je ze koopt :wink:

3 likes

Hahahahaha

2 likes

mischien omdat mensen zoals ik last hebben van fliperitus… :wink:

Gaat hij er alweer uit?
Toch niet wat je er van had verwacht?
Ik herken het wel hoor. “the chase is better than the catch” gaat bij mij regelmatig op.

1 like

Oh dat is in veel gevallen waar maar niet bij deze geweldige knaller.

Yes! Reden is dat ik een kans heb voor een uitzonderlijk mooi horloge en hiervoor moet er een plekje vrij komen en wat fondsen. Dit is de eerste dresser die me hart gestolen heeft maar als ik mezelf forceer om te kiezen dan kies ik voor de sportieve horloges.

Wat een hobby hè :yum:
Maar mooi dat er wat tofs voor in de plaats komt! De Squale die ik in een ander topic voorbij zag komen?

1 like

nee dat is 1 van de genoemde sportieve horloges die blijft. Nee dit wordt iets groters…