Bulova only

Staal en blauw sluit ik me bij aan, neig zelfs tussen die twee naar blauw, gaaf! Wit vind ik persoonlijk minder mooi staan.

2 likes

10 likes

7 likes

Altijd afgevraagd waarom de Bulova Super seville zo geliefd en gewild was. Vandaag is mijn SS binnengekomen uit 1982 in zo goed als perfecte staat. Wat een topper is dit zeg :heart_eyes:

Naast dat het formaat ideaal is voor mijn smalle polsen, draagt hij ook erg comfortabel. Enige minpunt voor mij is dat de sluiting niet helemaal gecentreerd in het midden zit, maar meer naar links:

Heb meerdere schakels over, maar kan geen schakels meer wisselen. Achja, dit mag de pret niet drukken. Snap nu waarom dit model zo populair is. :sunglasses:

15 likes

Dat ‘hoort’ ook zo, anders snijdt de clasp* in de (zijkant van) pols.

*Dat buig ding

Ja ik heb contact gehad met @HanDavinci. Ik ga even m’n band omdraaien en de sluiting omdraaien. Hij drukt nu in m’n pols waardoor het niet lekker zit.

Ik draag hem bewust op deze manier, meest comfortabel.

2 likes

Ah ja zo moet ik ‘m ook gaan krijgen idd! Momenteel zit het zo:

3 likes

Crosspost.

3 likes

Dit is de horloge equivalent van:


Ik krijg er de rillingen van.

1 like

@Batossai moest gewoon even het stukje met de meeste schroeven aan de 6H zijde zetten en opgelost. :joy:

1 like

Het lot van smalle polsen.

1 like
Wat staat er onder op jouw Seville wijzerplaat?
  • BVA , A met puntige bovenzijde.
  • BVA, A met platte bovenzijde.
  • Swiss
  • Swiss Made
  • Niks

0 stemmers

1 like


23 likes

Lekker ding he? :+1:

2 likes

Ja echt een gaaf horloge. :blush:

2 likes

Ziet er zeer fraai uit :ok_hand:

1 like

Nice. Ziet er goed uit :ok_hand:t3:

1 like

Even de wissel van staal naar leer. Helaas is de mooie metalen band niet verstelbaar en iedere keer een schakeltje eraf of erbij is mij teveel gepriegel. Blijft die band ook mooier voor de toekomst. :+1:

7 likes

Wat zijn de kosten voor eens onderhoudsbeurt voor een super seville?