Bulova only

Even de special edition tussen het Lunar Pilot geweld hier momenteel :stuck_out_tongue_winking_eye:.

9 likes

Ook leuk van die Ronal Turbovelgen op de Golf 1👍.

1 like

Ja hè, weer eens wat anders als BBSjes :grin:.

1 like

Vandaag weer eens de Lunar Pilot 50th. Een beetje haat-liefde verhouding geworden. Ik vind hem erg cool, maar toch eigenlijk een beetje aan de (te) grote kant.
Ik geef het nog even, en anders binnenkort in het blauwe te bewonderen. :sob:

11 likes

Ik laat het je dan weten :wink:

Maar nog efkes niet :slight_smile:

1 like

Now we wait….:blush:

1 like

Wordt weer eens tijd voor een bochtje, de curv:

13 likes

:smiling_face_with_three_hearts: blijft een ontzettend tof horloge met die lagen en diepte in de dail.

10 likes

Super Seville Sunday :+1:

17 likes

Helemaaleens :facepunch:

18 likes

53 jaar jong…

13 likes

Ik dacht dat ik niet zo’n fan zou zijn van de originele leren band op de Lunar Pilot special, maar toch wel. Nu heb ik twee erg mooie banden ervoor, dus lekker afwisselen. :sunny::black_heart:

Voor degenen die het zich afvroegen: ik heb inderdaad bijzonder weinig armhaar!

10 likes

Lunar Pilot. Soms ben ik blij met m’n grote polsen. :stuck_out_tongue_winking_eye:

12 likes

Origineel, ongepolijst. :smiling_face_with_three_hearts: Knapperd van 43 jaar oud!

20 likes

16 likes

6 likes

Nog niet eerder een Bulova gehad, maar vind het een mooi merk :ok_hand:

7 likes

5 likes

En dan koop je drie jaar geleden een horloge van 49 jaar oud en stopt de dagaanduiding er na drie jaar mee.

Dat is niet mooi en moet dus verholpen worden. En wat blijkt: zelfs na drie jaar zit er op mijn horloge uit 1970 nog garantie!!! Ik denk dat je dat op de meeste nieuwe horloges niet eens krijgt.
Gerrit van accutronpuntnl is bijna een uur bezig geweest om er een andere schijf in te plaatsen. Wat een service!

Gerrit, wederom bedankt.

33 likes

Mijn daily

15 likes