Bandje gekocht voor mijn aqua terra groen maar dit staat ook leuk na 15 jaar op bruine band.
He is back! Nadat hij kennis had gemaakt met de zwaartekracht deed hij het niet meer. Maar na een bezoekje bij een horlogemaker en 5 weken geduld is hij weer terug. Ik heb hem oprecht gemist mijn daily beater.
Hij zit wel een beetje strak.
Iedereen draagt z’n horloge op zijn eigen wijze hè . Als het voor hem prettig draagt, helemaal goed!
Zeker maar zijn hand moet niet afsterven.
Een vraag aan de dragers van een Lunar Pilot.
Ik wil nu toch echt eens de knoop doorhakken. Mooi horloge, mooi verhaal en de ruimtevaart heeft mij altijd al geboeid.
Echter: Raden jullie aan om hem op staal te kopen, of met de leren en de velcro band? Ik lees dat op laatstgenoemde de stalen band weer niet past.
Past een leren band wel op de variant met stalen band? Een beetje afwisseling vind ik wel leuk.
Een SS zou ik graag eens aan de collectie toevoegen!
Op de stalen variant 96B258 past ook de lederen en Velcro band. Op de uitvoering zonder, de 96B251, past geen stalen band. Lug breedte is 20mm.
Ik was in eerste instantie op zoek naar de 96B258. Tijdens zoektocht stoorde ik me eraan dat de band en kast niet matchen. Heb zelf de 96B251 gekocht. Aan jou wat je wilt of kunt krijgen.
Je hebt ‘m? Mooi man! Gaaf model
Yep, gelukt Gup. Bijna overal uitverkocht, een paar aanbieders die 60% meer vragen. In Duitsland een winkel die om de zoveel tijd iets krijgt.
Heel gaaf
Is dit de originele leren band? Doet wat ‘Tropic’ aan, of lijkt dat zo?
Thx @Gup . Is de originele ‘vintage’ lederen band. Lijkt Tropic, heeft een gevlochten effect. Nog een beetje stug; eens kijken of ie soepeler wordt na een paar dagen.