Bulova only

12 likes

en nu gauw naar het Blauw? :slight_smile:

7 likes

Weer eens iets anders van Bulova opgedoken: een Bulova met geïntegreerde band. Een hommage van een Breitling Tabarny.

Beetje klein naast de grote speedy :yum:

7 likes

Deze is ook wel lekker apart:

98B390 | Bulova Parking Meter

7 likes

Bandje even op maat gemaakt.
Grappig horloge, maat valt me nog mee op mijn 19,5 cm pols.

12 likes

Kwam er zo 1 tegen vd week gebruikt en dacht zal ik het kopen en nu zie ik er 1 hier… Kende het model niet.

11 likes

Staat sinds zojuist in het blauw! Erg fijn horloge, maar sinds de Speedmaster krijgt ie te weinig draagtijd. Tijd voor een nieuwe liefhebber dus en die zullen hier vast zitten, ook kijkende naar de populariteit van de normale Lunar Pilots en bijvoorbeeld de Moonswatch.

3 likes

Bulova 98A266 Archive Series MilShips W21.
Fifties Blancpain vibes…

16 likes

Goedemorgen Bulova lovers!

7 likes

Avondwissel. Dan ligt 'ie vast klaar voor morgenochtend. :slight_smile:

9 likes

Wat een dunne band tov de kast, draagt dit gek?

1 like

Krijg er altijd dit idee bij, ook al vind ik het horloge wel cool…

2 likes

Valt dus echt mee. Ik heb hem op een Eulit perlon gezet. Draagt heel lekker. Na een paar dagen ben je er aan gewend en vind je dat ‘normale’ horloges te dikke banden hebben…

Deze Bulova hebben ze zo origineel mogelijk proberen te houden. In de vijftiger jaren was dit de breedte van een band.

2 likes

Haha. Ach, wat in de mode is of gangbaar is is tijdgebonden. Mensen die 10 jaar geleden met 50mm rondliepen en nu het hardste roepen dat 40mm veuls te groot is bijvoorbeeld.

1 like

Is ook zo! Dit is ook een typisch gevalletje; “Ik zou hem er niet voor laten liggen.”

2 likes

Yep Bert, ik vind hem echt in heel veel opzichten gaaf. Je moet eens naar de Blancpain’s uit de jaren vijftig Googelen.

Toen ik deze Bulova voor het eerst zag dacht ik dan ook dat het een fifties Blancpain was…

3 likes

9 likes

Hij mag wel weer een keer:

De bow-tie.

21 likes

16 likes