Bulova only

Hele mooi nog! Originele dial ook of niet? Ben zelf ook op zoek en zit enorm te twijfelen tussen deze en de variant met de gouden bezel.

1 like

Yep, volledig origineel. Geweldig horloge! De stalen past natuurlijk overal bij en dat is erg prettig. De gouden is wel hardcore maar ik heb ook een gouden Tissot PRX en dat is geweldig, dus kan je twijfel niet wegnemen :stuck_out_tongue_winking_eye:.

1 like

Vanachter de wolken(-trui) lonken de gouden stralen :partly_sunny:

15 likes

Deze, en dan op een bruin leren band staat toch wel op de wishlist.

1 like

Op Ebay Kleinanzeigen staan er meerdere aangeboden voor tussen EUR 300 en EUR 500.

2 likes

:heart_eyes::smiling_face_with_three_hearts:

15 likes

Afgelopen zaterdag de nieuwe Bulova lunar pilot gepast. Hij is nog steeds super groot en chunky (helaas). Nu wachten tot ze ooit een 40mm versie uitbrengen.

1 like

Dankje voor de update! De maten zijn inderdaad enorm 43 is ook heel groot… ik heb via een lid van Horlogeforum wel de 45mm gekocht en hij is heel fors, maar ik ga hem vooralsnog houden (misschien omdat ik het zo een fascinerende geschiedenis vind die eraan vasthangt). Zodra er een 40mm zou uitkomen ruil ik hem echter meteen om :sweat_smile:

1 like

Ik geloof dat er nu een kleine versie op de markt is gekomen (gezien op YT), maar die is niet veel kleiner nl 43 mm

Dat klopt, dat was het horloge waar Batossai het over had :wink:

1 like

Bulova Lunar Pilot, de full 45mm, mijn pols kan het hebben.

6 likes

Yep, hier de 45mm op Velcro

10 likes

Stil hier?
Welke zal ik weer gaan dragen?
Beide in herinnering aan mijn vader, dus beide verdienen eigenlijk een batterij en draagtijd

5 likes

Wist niet dat jij ook bulova had? Mijn eerste echte was een bulova in 2008. Heb em weleens gepost hier, is nog pre citizen met een eta 2824 erin.

1 like

De gouden was van mijn vader en de ander kreeg ik 22 jaar geleden na mijn afstuderen van mijn ouders. Gaan dus nooit meer weg, maar draag ze nooit.

1 like

11 likes

12 likes

Dat bandje is toch een hirsch? Ik heb dezelfde maar nooit een goed horloge voor gevonden… Ziet er goed uit hier.:+1:

Weet iemand een adres voor een oem bulova gesp? 18mm… Ik vind helrmaal niks online…

1 like

Nee, het is een Pryngeps alligator strap

1 like