Bulova Snorkel (Hybrid Ceramic Case) release

Ja jullie lezen de titel goed. Hybrid Ceramic Cases.
Bulova entered the chat en gaat ook op ceramische tour net als de MoonSwatch.

Bulova gooit alleen wel saffier glas in deze Snorkel voor $350,-.
Diameter 41mm
Miyota 2115 quartz uurwerk
Waarschijnlijk rond de 13mm kast dikte en 43-45 lug to lug.

Wat vinden we ervan? Hot, of heeft Bulova de boot gemist en mag het verder gaan Snorkelen :diving_mask:?

Ook nog een real life foto gevonden:

16 likes

Ja, leuk. Waarom niet. Veel mensen zien een horloge toch als mode-ding. Ik denk niet dat Bulova de naamsbekendheid heeft als Omega/Swatch dus of het echt een megasucces wordt?

1 like

Leuke modellen. Die oranje-witte is een leuke :slightly_smiling_face:

1 like

Zijn ze wel pfas vrij?

6 likes

Ik denk dat het verhaal van kapitein Ortega best wel eens waar zou kunnen zijn…

Ontopic; ik vind ze leuk! Zou ik er eentje kopen? Nee!

Blijft toch een plastic prul. Dan is 350 piek opeens wel weer veel.

3 likes

Leuk zomer(s) horloge. Vind deze cases altijd fraai staan, leuke kleuren ook. Saffier is een plus. Wel een markt met veel concurrentie, voor dat geld heb je ook een PRX in een lekkere zomerse kleur, of een Dan Henry skindiver.

Goed voorbeeld! Gooi er ook een bijpassende rubber strap op en je bent eveneens summer ready.

2 likes

Waarom niet? Leuke vakantiehorloges! :sunny: :sunglasses: :desert_island: :cocktail: :ocean:

1 like

Vooral de groene en/of de blauwe, frisse zomer beater.

Dat wel, zelf kopen :thinking::thinking::thinking: nee.

Ja leuk en voor mij ook deze variant. :+1:

1 like

Zo op een plaatje zien ze er leuk uit. Op Youtube heb ik ze gezien en daar is het gewoon plastic troep net als die swatch Omegas en Fifty Fathoms. Bulova dacht ook even te cashen a la Swatch group. Lekker overslaan deze. Secondewijzers tikt lekker tussen de indices door ipv mooi erop.

2 likes

Ik hou t bij m’n eigen Snorkel :diving_mask:

10 likes

Een stuk plastic met een bottom-of-the-barrel quartz uurwerk? Net even twee euro per stuk, die Miyota 2115. Iedereen die hem leuk vindt: vooral kopen, vooral dragen- maar mijn pols gaat het niet halen.

3 likes

Nee, ik ook niet, hoor. Heb al m’n blue blasted Squale, die altijd meegaat op vakantie. En die is nog veel leuker. :blush: :shark: :ocean:

NOT te veel een plastic look.

Het idee en vorm van de kast zijn leuk maar de kleurencombinaties vind ik persoonlijk helemaal niks. Geen 1 tussen die mij aantrekt.

Ja en dan de blauwe.

Saffier, 10 Bar WR èn het deksel kan open!
Bulova +1 :100: :fire:

1 like

Ik vind die wit-grijze wel leuk als zorgeloos vakantie horloge…:sunglasses:

1 like