~ Bulova Super Seville Day & Date ~ President Bracelet ~

Te koop aangeboden: Mijn Goud op Goud Bulova Super Seville Day & Date, met President bracelet. In prachtige vintage staat.

Merk en model:
Bulova Super Seville Day & Date
Diameter:
36MM
Leeftijd:
jaren 90~
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar):
April 2025
Factuur en/of certificaat:
Geen - Watch only zoals gezegd.
Originele doos en/of eventuele accessoires:
Extra schakels voor de president band tot en met 20cm ±
Verzendkosten of afgehaald in regio:
Amsterdam
Conditie (krassen, werking etc):
Deze prachtige Bulova Super Seville is ondanks zijn leeftijd nog in prachtige staat. Deze Bulova Super Seville is in het goud op goud met president bracelet ! De wijzerplaat en wijzers zijn onberispelijk, het plexiglas heeft zijn helderheid niet verloren en heeft alleen enkele puntjes aan de zijkant van het glas. Vergulding kast vertoont lichte haarlijntjes, maar het horloge is overig in een zeer zeer nette staat. President bracelet vertoont alleen aan de zijkantjes wat verkleuring op enkele plekken. Al het opgenoemde is met dagelijks dragen zeker niet op te merken of in de weg zittend.
Soort uurwerk en kaliber:
ETA 2834 welke sterk loopt, datum en dag weergave springen direct om 24:00 over naar de volgende dag en datum. Horloge heeft 4 jaar geleden een service gehad waar ik geen bewijs van heb. In dagelijks gebruik zie ik geen noemenswaardige afwijking en gangreserve is uitmuntend.
Vraagprijs: €555

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

26 likes