Bulova Super Seville groene dial - nieuwstaat

Te Koop: Bulova Super Seville met de prachtige groene wijzerplaat. 3x gedragen, nagenoeg nieuwstaat. Het 262 kHz Precisionist uurwerk heeft max 10 seconden afwijking per jaar! En de secondewijzer heeft een smooth sweep, geen getiik. Door de vorm van de kast en de integrated bracelet oogt de 37,5mm een stukje groter (als een 38,5-39mm), maar past wel op een kleine pols door de korte lug to lug. In real life voel en zie je dat dit een prachtig afgewerkt horloge is met heft. Draagt zeer comfortabel. En die plaat is uitzonderlijk fraai. Ik heb te veel horloges, deze mag naar iemand die er niet alleen maar af en toe naar kijkt, maar hem ook draagt :wink:

Merk en model: Bulova Super Seville

Diameter: 37,5mm (lijkt eerder 39mm)

Leeftijd: 27-05-2025

Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 27-05-2025

Factuur en/of certificaat: ja

Originele doos en/of eventuele accessoires: Ja, full set

Verzendkosten of afgehaald in regio: Mag beide. Kosten en risico voor de koper.

Conditie (krassen, werking etc): 99% nieuwstaat

Soort uurwerk en kaliber: 262 kHz Precisionist uurwerk

Vraagprijs: 375

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

24 likes