Bulova Super Seville Wijzerplaten

Ligt het aan mijn zoek kunsten of is het nogal een opgave om een wijzerplaatje te vinden voor een Bulova Super Seville day-date?

Zijn er misschien bedrijfjes die ze repainten of verkopen?

Ik wil wat speciaals maken van mijn bulova en dan graag met een andere dan gouden plaat.

Wie weet kan iemand mij hiermee helpen.
Alvast bedankt voor de reactie.

Groeten,

Mark

Een andere gave passende wijzerplaat zal je (los) niet zo gauw vinden. Misschien op jacht naar een complete (defecte) donor, met een goede dial?

Leuk projectje.

Je gaat een plaat niet los vinden in een andere kleur. Raymond Meeus in Antwerpen of Bill & Sons LTD in het VK kan je wel helpen, het gaat wel wat kosten though.

Succes

We hebben (of hadden) hier op het forum iemand die zelf wijzerplaten maakt, weet alleen zijn forumnaam niet meer.

@Barboendel

1 like

Die leest al een tijd niet meer mee…

Misschien krijg ik nog een reactie op een persoonlijk berichtje. Het is het proberen waard.
En ik zal Han zijn adresjes even raadplegen. Het hoeft niet per se low budget, maar er zijn grenzen. Ben benieuwd.
Dank in ieder geval!

Op whatsapp reageert hij ook al maanden niet meer….

Volgens mij was er nog een platendrukker, dacht allemaal dat er op een gegeven moment 2 topics liepen van verschillende kunstenaars.

Het is inderdaad een lastige klus om een andere dial te vinden.

Zoiets?

Die stalen op Ebay heb ik gezien. thanx. Inmiddels via een forumlid een witte kunnen krijgen. Dus ik kan aan de knutsel. Als het lukt om er wat moois van te maken zal ik het hier posten. Bedankt voor het meedenken allemaal.

1 like

:smirk:

7 likes

Mooi geworden😃

1 like