Bulova - super seville

Goede avond,

Wat vinden jullie van het merk Bulova en meer bepaald de Super Seville?
Vooral dat type trekt me enorm aan, maar is het meer dan enkel een hommage?

Ik heb al tegenstrijdige dingen gelezen van Bulova.
Zijn ze de moeite om te kopen?

Gegroet,
Laurens

2 likes

Nou, ik raad je aan om even de zoekfunctie te gebruiken. Hier is al zo ontzettend veel over geschreven!

Ik heb nooit de hype begrepen rondom deze Bulova,aangezien het een 100% ripoff is van één van de meest iconische horloges ooit gemaakt.

Precies dat wat je nu afvraagt daar geef je je eigen antwoord al op… Een DD is niet voor iedereen betaalbaar. Ikzelf wil het er niet voor uitgeven bijvoorbeeld. En tegenwoordig zijn ze nieuw niet eens meer te koop met de rolex gekte.

Doen, de Bulova is de beste clone. Voor die paar honderd euro schaf je een dijk van een horloge aan.

3 likes

Oh begrijp me niet verkeerd hoor want ik vind het een mooi horloge,maar zoals veel clones hier met de grond gelijk gemaakt worden,heeft deze juist een soort van cultstatus verworven…dat dus.

1 like

Geweldig fijn en mooi horloge!
Dit is de beste en meeste gewaardeerde DD look a like die je kan kopen.
Maar het is meer dan dat, ik vind de plaat zelfs mooier dan de DD van R …
Net ff rustiger en meer balans!

Je moet hem op zichzelf kunnen zien, dan heb je een absolute winnaar!

Een echt originele is een lastige klus om te vinden.
Zeker niet niet te doen.

Ik zeg doen.

5 likes

Fijn horloge. De mijne loopt als een tierelier. Draag hem persoonlijk wel liever op leer.

1 like

Hij is echt heel tof ondanks dat het een hommage is. Hierbij ook wat zelfgemaakte foto’s van mij.

6 likes

Hell yeah.

Goed zoeken of geluk hebben:

7 likes

De bulova is een horloge die mss idd een hommage is, maar als je hem omhebt je toch een goed gevoel geeft …. Zeker doen als je de kans hebt!

1 like

Ik heb het horloge in kwestie aangekocht.
Foto’s volgen!!

3 likes