Bulova terugsturen of niet zeuren ?

Omdat ik direct de eerste dag van ontvangst (Vr. 24 Mei) een mail heb gestuurd met foto’s.
En pas vandaag een ‘definitief’ antwoord gekregen. 10 dagen later.
Daartussen twee mails gestuurd om te vragen of ze al een oplossing hadden. Waarbij het erg lang duurde voordat ik antwoord kreeg.
Heb dit niet eerder meegemaakt met een Web shop. Maar zal wel aan mij liggen dan.
Voor mij staat deze shop iig nu op de ‘Ignore’ lijst.

De twijfel begint vandaag. Terug sturen en deze mooie Bulova vergeten. (En daar zal dan ook wel weer een week overheen gaan, aangezien hun eerdere ‘snelle’ reacties)
Of toch maar houden. Met een grove fabrieksfout, waar Bulova blijkbaar geen zier om geeft.

1 like

Fair enough dat snap ik dan weer wel.
Net zo goed als de dubio hoor, echter als die bij mij eenmaal heeft toegeslagen is dat ook niet meer weg te nemen, en gaat het horloge in kwestie gewoon retour ongeacht of ik hem elders überhaupt nog kan kopen.

Onder het motto goed of anders dan maar niet.

1 like

Ook een goed punt !

Maar …

:point_up_2:t2:
Dus voor mij heerst er nog twijfel :wink:

1 like

Hou de Bulova gewoon.
Je hebt er nu een leuk verhaal bij dat je met een loep ook echt kunt laten zien, en, niet onbelangrijk, je vindt het een prachtig horloge, voor een leuke prijs bovendien…

Ja, ik denk het ook dan maar.

Breng ik deze even weer onder de aandacht

:grin:

1 like

Een van mn eerste vintage horloges, toevallig een Bulova, heeft een vlek op de wijzerplaat linksboven de vier. Wist ik.
Toch eens geïnformeerd of het verwijderd kan worden. Advies: niet doen. De Bulova gaat niet weg, bleek ook een bijzonder caliber te hebben.
Bovendien is het een prachtig horloge. Bulova is een prachtig merk, alleen de naam al.
Ik herken de mijne uit duizenden, en jij nu ook, met loep of camera. Soort watermerk is jouw second hand geworden…

4 likes

Stuur dat ding terug en koop een nieuwe. Ga je je voor EUR 90 blijvend ergeren?

2 likes

Ik bedacht me net… Knip anders met een scherp tangetje het bovenste stuk van de wijzer eraf? Je kan je niet storen aan wat er niet is!!

Summary

En nee,ik ben niet serieus

Moest gelijk hieraan denken :slight_smile:

5 likes

Wasabi is overigens ook lekker bij de sushi! :slightly_smiling_face:

2 likes

Ik heb genoeg geleerd in dit topic, meer dan genoeg zelfs…
Voor mij nooit een Bulova Moon Watch…
Mijn behoefte was al laag voor dit zgn space kastje…maar…

I’m happy, I’m clear of all this…and live my life happy yeah! YEAH! :grin::+1:

Kan mij voorstellen dat als je een product aanschaft en niet 100% in orde blijkt te zijn (zeker als hobbyist) en van mooie dingen houdt dat je je aan dergelijke foutjes stoort. Een product hoort bij, zeker bij een dergelijk merk, gewoon in orde te zijn. Daar horen ze in de fabriek etc. gewoon op te controleren. In deze hebben ze dat misschien ook wel gedaan en hem door de kleine foutjes, goedkoper in de markt gezet. Bij grotere productiefouten zal ie vast aangepast of zelfs vernietigd worden.

Maar goed, je kan hem rustig houden, want bij enkele merken tegenwoordig woorden foutjes juist door verzamelaars gezocht en er flink wat centjes voor geboden, dus gaat de waarde de pan uitschieten. :rofl::joy:

1 like

Als alles wat "industrial made"is imperfecties mag vertonen dan staat ons nog wat te wachten.

Maar als je je er aan ergert gewoon retour met dat ding.

1 like