Eind jaren 80, begin jaren 90 heb ik van mijn ouders mijn eerste horloge gekregen. Dat was een horloge van Swatch ism Bulova en Benetton uit de collectie Time of the World. Dat horloge zelf is natuurlijk allang vergaan tot stof… het werkte niet meer, bandje was stuk en is in de vergetelheid geraakt. Laatst kreeg ik van mijn moeder een oude muntenverzameling in een doosje. Dit bleek het metalen doosje te zijn waar dit klokje ooit in zat toen ik het kreeg. Er staat een nummer op: 232.1043.53. Hebben de wijze Swatch heren op dit forum enig idee of dit horloge adh van dit nummer te achterhalen is? Was een lichtgekleurde dial, paarse kast en donkerblauwe plastic band.
Is echt geen Swatch
Het is een Benetton horloge gemaakt door Bulova, met een metalen kast!
3 likes
Ze hebben waarschijnlijk verschillende modellen uitgebracht, want ik kom met een zoekslag op onderstaand doosje.
Gewoon zoeken op eBay of andere aanbieders en hopen dat je een keer geluk hebt.
1 like
Altijd gedacht dat het een swatch was… maar het is dus een Bulova… weet iemand waar ik dat nummer kan achterhalen?
Ik moet eigenlijk topic veranderen in ‘Bulova Vraagje’ dan… lol
Leuk, dat was ook mijn eerste horloge. Ik had een blauwe volgens mij, met allemaal verschillende vlaggen op de uren.