Bulovaglas van skeletonwatch

Morgen Dames, Heren,
Ben opzoek naar een nieuw glas voor m’n Bulova Skeletonwatch een Generic 42.0mm Magnified Crystal Glass For Bulova (C8771018) With Navy Blue Trim Bulova Skeleton 96A204 Automatic Stainless Steel Men’s Watch.
Punt is hij heeft een blauwe rand rondom, is uiteraard in de USA te krijgen maar vragen achterlijke prijzen voor het verzenden en import van het glas. €20 glas en 40€ overig verzending en import/douanekosten :flushed:. Is er iemand in dit kleine landje die een tip of wellicht alternatief weet voor koop en plaatsen vh glas? Ik was al bezig geweest bij een horlogemaker in het noorden van het land maar kwam daar niet verder mee.
Laat van je (jullie) horen ….anders moet ik hem afschrijven en das zonde.
Bij voorbaat dank voor de leestijd :).
Groeten en fijne zondag,
Henk
Zwolle

1 like

Ja, verzenden uit de VS is vaak een drempel voor relatief goedkope onderdelen.

Je zou het bij een officiële Bulova dealer/servicepunt in Nederland kunnen proberen.
Die kunnen hem wellicht voor je bestellen (en monteren, ik vrees dat losse onderdelen niet aan particulieren geleverd worden). Dan gaat hij gewoon met de normale zending mee en krijg je ook geen verrassingen van de douane achteraf.
Uiteraard ook daar vooraf even vragen wat het gaat kosten voordat je ergens ja op zegt.

1 like

Bedankt voor de info :+1: