bundstrap Paul Newman

Goedavond allemaal…:slightly_smiling_face: Ik heb lang over deze combinatie nagedacht… Ik heb vandaag de Paul Newman Bundstrap ontvangen (van Bulang and Sons)… tja, wat kan ik zeggen… ik ben er erg blij mee… voor mij is het een geslaagde combinatie…:heart_eyes:

Fijn vakantie aan iedereen :sunny: :pray:

27 likes

Vindt het best tof staan.

1 like

Cool. Ik hou er van!

Vindt hem erg prijzig om ‘even’ te proberen maar cool is het.

Ik denk overigens dat als je deze lang draagt deze oprecht veel mooier wordt.

Geniet ervan!

1 like

Het is op zich best cool, maar op de foto vind ik hem echt veel te groot voor jouw pols. De bund maakt dat je wel erg veel ‘hardware’ om de pols hebt.

2 likes

Misschien komt het omdat ik gewend ben om grotere horloges te dragen. Op de foto lijkt het misschien niet zo, maar ik heb een polsomtrek van 18 cm. Om eerlijk te zijn zit dit horloge helemaal niet oncomfortabel, integendeel. Maar ik waardeer je eerlijkheid.:pray::slightly_smiling_face:

2 likes

Ziet er mooi uit!

1 like

Gewaagde keuze op dit horloge.

Newman meets McQueen - ik denk dat beide heren deze poging wel hadden kunnen waarderen: lekker je eigen pad bewandelen. :clap:t3:

2 likes

Ik vind 't heel gaaf! Sluit mooi aan in maat en kleur. Be proud, stand out! Juist op zo’n icoon mag/moet je je eigen ding doen.

1 like

Niks mis mee, op sommige horloges staat de Bund perfect :+1:t2:

1 like

De Monaco is natuurlijk fors, maar deze strap maakt hem wel helemaal af aan de pols. Ik vind de combinatie erg fraai, omdat het 1 geheel wordt.

1 like

Gewaagd, maar staat best. Veel plezier ermee.

2 likes

Je haalde de woorden uit mijn mond.

Gedurfd,
Maar het heeft wat, nu wachten dat dit setje voorbijkomt is een filmshot.
:v:

2 likes

Mooi :+1:

1 like

Netjes👍

1 like

3 likes

Idee is niet verkeerd, vind alleen lelijk dat de band te smal is en je de pushpinnen ziet … :grimacing:

1 like