Burberry Collection: The Britain

Beste Formlezers,

Ik wilde even de nieuwe lijn “The Britain” van Burberry met jullie delen…Vind hem persoonlijk erggg :)-D wijs en doet mij een beetje (veel) denken aan een homage aan de Patek Philippe Nautilus Watch.

De prijzen zijn ook goed te doen.

  • De stainless steel variant is verkrijgbaar voor 1275,- pond
  • De gangreserve is 2775,-pond
  • De chronograaf voor 1350,- maar dat is een Ronda 5040.D quartz model.

Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden…






Inderdaad erg Patesque…Ik zou alleen nooit zoveel geld voor een Burberry horloge over hebben.

helemaal mee eens.

Puur qua uiterlijk zeg ik volmondig JA. Mooi design (niet erg origineel maar wel mooi), ziet er strak uit.

Maar ik vind het persoonlijk veel teveel geld voor een ‘Burberry’ (quartz) horloge.

Een beetje Nautilus meets Royal Oak idd… Maar wel goed geslaagd zo op het eerste gezicht.

De afgebeelde variant is overigens geen quartz.

De afwijking ziet er wel goed uit…Tegenwoordig ben je voor een Swiss Watch al snel 1000+ kwijt…

Ralph Lauren heeft ook een swiss made lijn uit en die is echt te duur vind ik… variërend van 5000,- tot 30000,- dollar voor de diamanten variant… bizar…

De “Afwerking” dan he… :stuck_out_tongue:

tourbillon_incabloc Schreef:

De afwijking ziet er wel goed uit…Tegenwoordig
ben je voor een Swiss Watch al snel 1000+ kwijt…

Ralph Lauren heeft ook een swiss made lijn uit en
die is echt te duur vind ik… variërend van 5000,-
tot 30000,- dollar voor de diamanten variant…
bizar…

Afwijkingen zijn errug kostbaar :smiley:

Mooie klok, beetje Pan, beetje AP.

Zou er alleen niet deze budgetten voor over hebben…

Het lijkt me toch dat er een horlogefabrikant in zee is gegaan met een modemerk. Dan zou ik liever een horlogemerk hebben, dan een kledingmerk.

Geldt ook voor hilfiger, diesel, dkny etc horloges, zijn soms erg leuk/mooi, maar in mijn ogen “klopt” het niet.

robbie409 Schreef:

Het lijkt me toch dat er een horlogefabrikant in
zee is gegaan met een modemerk. Dan zou ik liever
een horlogemerk hebben, dan een kledingmerk.

Geldt ook voor hilfiger, diesel, dkny etc
horloges, zijn soms erg leuk/mooi, maar in mijn
ogen “klopt” het niet.

+1

ticothijs82 Schreef:

robbie409 Schreef:


Het lijkt me toch dat er een horlogefabrikant
in
zee is gegaan met een modemerk. Dan zou ik
liever
een horlogemerk hebben, dan een kledingmerk.

Geldt ook voor hilfiger, diesel, dkny etc
horloges, zijn soms erg leuk/mooi, maar in mijn
ogen “klopt” het niet.

+1

+2

Ik vind hem heel mooi, maar de PP Nautilus vind ik dan ook prachtig. Voor het geld koop ik echter liever iets anders.

Daar loop je zeker niet meer voor l%l. Ook met vriendin en kinderen al vaak kleding van dit merk in handen gehad, maar toch altijd afgehaakt op de prijs. Burberry is mooi spul voor een veel te hoge prijs. En dat heb ik dus met deze horloges ook weer. Bijkomend nadeel van deze horloges is, dit is al meer gezegd hier, dat het hier goedbeschouwd gewoon om een modemerkhorloge gaat. En dan vind ik alles boven 300 euro gewoon teveel geld. In de prijsklasse 1.300 tot 2.800 Euro heb je enorm veel keuze uit mooie échte horlogemerken en -modellen.
Nice try, though.:wink:

Als je deze erbij draagt wordt hij toch een stuk minder. :wink:

dreski Schreef:

Als je deze erbij draagt wordt hij toch een stuk
minder. :wink:
http://www.mimisconsignment.com/product_images/lar
ge/P1020675.JPG

:smiley:
Dat is waar.
Maar Burberry is zeker niet altijd vervelend om naar te kijken…:wink:

JTrapman Schreef:

Ik vind hem heel mooi, maar de PP Nautilus vind ik
dan ook prachtig. Voor het geld koop ik echter
liever iets anders.

Kwa design vind ik em ook erg mooi. Maar dat heb ik met sommige Boss en Armani horloges. Echter 't modemerk imago vind ik dan een domper.

Erg mooi design!

Ik denk overigens wel dat de prijs na verloop van tijd weer vrij erg gaat dalen, zie je volgens mij vaak met dit soort ‘mode’ merken.