Bureau voor horloge maker, liefhebber, hobbyists

Zo lief, hij is klaar! Gemaakt door verstandelijk beperkte mensen van 's Heerenloo op de afdeling houtbewerking/dagbesteding. Hoef alleen het hout te betalen en nu nog bedenken welke kleur verf/beits handig is?

39 likes

Oh wauw best knap van ze. Ziet er strak uit.

1 like

Mooi!

Vorm van het blad is meer voor goudsmeden geschikt, maar het gaat denk ik wel. Inham van het blad wellicht iets te diep.

1 like

We maken zware slagzij of er is iets met mijn laptop :thinking:

Voor het bovenblad zou ik twee componenten lak nemen.
Dat wordt erg hard en verslijt je bijna niet :+1:
Het is wel wat duurder maar dan heb je ook wat.

3 likes

Ik heb een paar glazen op, maar het ligt hier toch niet aan mij. :wink:

3 likes

Grote vraag na dit soort resultaten is altijd, hebben ze er plezier bij gehad? Ziet er keurig uit hoor, wat zal je trots zijn! Mooi. :ok_hand:

2 likes

Heb grote buik

3 likes

Dat wordt een mooie werkplek Bill. Veel plezier ermee.

1 like

Mooi Bill, ook erg leuk om te krijgen lijkt mij.

Mooie werkbank.
Handig zo’n muurtje aan de achterkant die kan wegspringende veertjes en schroefjes tegenhouden.

Wat betreft de kleur, kies een lichte kleur dan heb je goede licht weerkaatsing van van je spots en je kan de kleine onderdelen beter zien. Mijn werkblad is lichtbruin met houtnerf daarop vallen schroefjes die je neerlegt weg. Daarom werk ik op wit papier.

Je kunt 2 componenten Skylt lak gebruiken. Het is erg sterk en ultra mat. Je ziet haast niet dat er lak op zit. Top spul en makkelijk in gebruik.

Thnx voor de tips

Ja was een wat lastige opdracht maar er zit ook een collega bij die het een uitdaging vond.
Ik neem 80 euro mee en grote taart.
Wellicht zijn er meer mensen die zoiets willen?
Hoogte diepte enz zijn door te geven

1 like

die is mooi :ok_hand: dit is toch een werktafel voor goudsmeden ? heb er zelf ook een .

Klopt maar aangezien ik een enigzins corpulente omvang heb is de uitsparing voor mij handig. Daarbij heb ik een hoge verrijdbare zadelkruk

1 like

Welke afwerking je ook kiest voor het blad ik zou je een rubber werkmat willen adviseren bij de meeste fournituren groothandels te krijgen dan stuiteren de onderdelen niet zo erg als ze wegspringen en is ook rustig voor de ogen.

Groeten en veel plezier met je werkbank,
Jeroen

1 like

Haha peter, heb je mijn buik wel eens gezien? Is een soort skischans… ik schuif een plank iets naar mij toe daaronder en ik raak niets kwijt en ik heb steun voor mijn armen

:grin:

Vier jaar later. Ach… ik was vrij vandaag

1 like

[quote=“BroederBill, post:1, topic:242491, full:true”]
Zo lief, hij is klaar! Gemaakt door verstandelijk beperkte mensen van 's Heerenloo op de afdeling houtbewerking/dagbesteding. Hoef alleen het hout te betalen en nu nog bedenken welke kleur verf/beits handig is?

Dit was het eerst

Nu een paar jaar later

8 likes

Heb je goed voor elkaar :+1:

1 like

Leuk! :+1:
Beetje ordelijk houden Bill. :wink: