Buren zakhorloge

Dit is het zakhorloge. Foto is wazig,excuses daarvoor. Ik ben echt een leek. Kan iemand mij vertellen of het wat waard is? Graag hoor ik van U. Patrick.

Met een beetje geluk is het van goud, check even de achterkant.

src="/uploads/db9961/original/3X/7/9/79b80fd9342c50c19442084a08cwidtsrc="/uploads/db9961/original/3X/7/9/79b80fd9342c50c19442084a08c13b3e4cd8cf73.jpg" width=“375” height=“500”>


Hier iets scherpere fotos. Onderaan de achterkant zit ook iets van een schanier,maar ik krijg het niet open. Verder heeft het blauwe wijzers. Bedankt voor uw reactie. Graag hoor ik van u/iemand. Groet,patrick.

Lijkt veel op de mijne!

Aan de achterkant rechtsboven zit een kleine inkeping. Hier kun je met een aardappelmesje of iets dergelijks het deksel open wippen

Mijne is uit de jaren '40. AS kaliber.
Denk dat je blij mag zijn met 50,- :wink:

Ik bedoelde eigenlijk het dekseltje dat opent dient te worden. Dan zie je of er keurmerken instaan. Verhoogd namelijk de waarde. Meestal lukt het openmaken met je nagels.

Waarschijnlijk zal er dan nog een deksel achter zitten.
Maak even foto’s van beide binnenzijden en het uurwerk dan kan er iets over verteld worden.

Controleer ook de ketting. Als die van goud is kan hij meer waard zijn dan het horloge.

Ko