Business class vliegen, horloges EN een nieuwe aanwinst!

Ik was net bij mijn oom (begrijp me goed, ik vlieg geen business class, kan ik niet betalen :smiley: economy class overigens ook niet :lol ), en die vliegt redelijk vaak, en als je business class vliegt krijg je er altijd zo een huisje bij, wat had meneer in de kast staan:

Vond het wel grappig, zijn nog best leuke dingen ook haha!

Verder vandaag een Rolex Submariner omgehad (damn wat een mooi ding in het echt zeg), staal gouden versie, beetje pimp dat wel, maar zoooo mooi!

Verder een A. Lange & Sohne maanfase rosé gouden horloge, een Ulysse Nardin duiker én een Panerai Black Seal. Toen mn oom thuis kwam had ie zijn Omega X-33 om (ik had die kleiner verwacht, damn wat een blok)

Maar oh wat waren dat mooie horloges, vooral de submariner en de Lange maanfase! Damn! Viel me wel op dat de lange best klein was, tenminste op mijn pols, ben ik niet gewend aangezien ik elke dag mn 45mm poljot draag :lol:

Hij had maar een deel van zijn collectie in huis, de rest lag bij de bank in een kluis, anders kreeg hij het verzekeringstechnisch niet rond. Hij heeft nog enkele Rolexen (vooral vintage), en een redelijk aantal supermooie vintage horloges. (Wist dat helemaal niet van hem tot vandaag!) Helaas was ik vergeten mijn telefoon op te laten dus heb geen foto’s kunnen maken, maar de volgende keer beter!

Maar je raad het al, hij is dus ook een groot horloge liefhebber, en hij kende horlogeforum.nl ook! Hij komt er alleen praktisch nooit en post er al helemaal niet omdat hij er simpelweg geen tijd voor heeft.

Jaja, ik heb een daarnaast ook een nieuwe aanwinst! Nouja technisch gezien niet ik, maar mijn pa. Maar aangezien hij in het huis komt te staan is hij toch een beetje van ons allemaal! Ik vind hem echt super mooi, en t.z.t. komen er betere foto’s! (We krijgen hem over ongeveer een maandje in huis).



Ik heb geen idee wat voor merk, uurwerk of wat dan ook, maar tis iig een erg mooie klok om bij ons in huis te hebben! (Ik woon in een oud schoolgebouw, nog van voor de 2e wereldoorlog met erg hoge plafonds en nog altijd de originele draagbalken, gewoon zichtbaar, is heel erg mooi!)