Buster

Horloge van Buster gekocht, ging erg goed. Snelle afhandeling en snel en goed verpakt in huis👍

1 like

Buster is top: snelle reactie en goede verzending. Aanrader!

Mijn Swach verkocht aan Buster. Prettige en snelle transactie.

Ook mijn Swatch is naar Buster gegaan. Prettige en vlotte communicatie. Financiële gedeelte was ook snel geregeld.
Bedankt en wie weet tot de volgende keer :slight_smile::thumbsup:

Een seiko gekocht van Marcel, transactie ging soepel en klokje was precies zoals beschreven.

Prima ervaring erbij, en voor herhaling vatbaar.

:+1:

Band verkocht aan @Buster. Vlot contact en snelle betaling. Ook een goede koper dus :thumbsup:

Vandaag mijn Seiko dress watch van Buster binnen gekregen. Mooie klok, dank voor de deal Buster. Voor herhaling vatbaar en een aanrader.

Minder dan een uur na het plaatsen van een ‘gezocht’ topic in het lichtblauwe gedeelte had ik een deal met @Buster voor een perfecte beater :ok_hand:t2: Versturen ging ook lekker snel, zaterdag was de deal rond, vandaag zit het horloge om mijn pols :+1:t2:

Mijn G Shock is naar Nederland, met plezier want @Buster is een correcte, stipte en sympathieke koper. Geniet ervan, Marcel!

Horloge van @Buster gekocht. Goede prijs, snelle verzending. Bij aankomst bleek helaas dat er toch iets niet helemaal klopte. Toen ik dat meldde bij Buster bood hij aan het horloge terug te nemen, en stond het geld binnen enkele minuten weer op mijn rekening. Al met al een positieve ervaring. Mensen als @Buster zijn de reden dat ik vol vertrouwen iets op dit forum durf te kopen.

Top :+1: