Buyee - megaproblemen

Ik heb er zelf geen ervaring mee. Ik denk 18mm. Mijn 6146 is ook 18. Misschien ns in het vintage GS topic vragen aan de ervarings deskundigen?

18

Ik heb er altijd Rios Zurich bandjes op. Maar die taperen naar 15mm, en dat vinden sommigen te smal. Ik vind het de perfecte bandjes op vintage GS.

Een alternatief is custom laten maken bij camille fournet ofzo. Maar de Rios Zurich is met 160 euro al niet goedkoop, een custom camille fournet is nog duurder.

Gefeliciteerd met je aankoop trouwens. Ik heb vorig jaar ook een 4420-9000 via buyee gekocht, ging perfect, en het horloge loopt ook perfect.

2 likes

Eagle has landed…

3 likes

En hoe?

2 likes

Heb een horlogehandelaar die hem van daar naar hier heeft gehaald.

2 likes

Wij willen nu wel fotos zien! :sunglasses:

1 like

Ben benieuwd naar de foto’s @Warroo

1 like

??? Is dat iemand die kasten weer kan herstellen tot nieuwstaat?

1 like

Ik had deze ff gemist :joy::joy:

1 like

Die was mooi hè! De ene is leuker dan de andere. En deze was wel een van de betere al zeg ik het zelf :laughing:

2 likes

Was een topper idd! Haha!

1 like

Idd

2 likes

Zo en hoe, je moet lapinist maar even opzoeken dan zie je zijn werk!

1 like

Ah die, ja geen idee dat hij Kamil heet. Ook geen idee hoe je hem kan benaderen trouwens om een afspraak te maken.

Hij heeft z’n email volgens mij op z’n Instagram staan en zo kan je hem benaderen maar je plant dus pas voor over een jaar ongeveer een slot in, zo vol zit hij.

1 like

Thanks!!! En tja een jaar wachten is wel de moeite waard in dit geval

Enig idee wat globaal de kosten zijn van zo een restauratie. Wellicht interessant om mijn Pogue te laten restaureren.

Rond de 300 euro p/s voor twee van mijn KSen ben ik ooit gequote.

1 like

Dank voor de info. Niks mis met zo een bedrag, ga eens even nadenken of ik al een plekje wil gaan reserveren.

Goed werk van Kamil op mijn Grand Seiko!

9 likes