Bva-auctions

Voor wie het intereseert, er staan sinds gisteren ongeveer een redelijk aantal nieuwe Tag Heuers, Breitlings, Longines, Maurice Lacroix, Rolex, Frederique Constant’s, Cartiers, Montblanc, Jaeger-LeCoultre, Omega’s en een aantal andere bekende merken horloges op de website bva-auctions.

Wie weet, misschien tik je een leuke horloge op de kop voor een goed prijsje!

1 like

Ik verwacht echt geen koopjes bij deze veiling. Prijzen liggen altijd erg hoog uiteindelijk.

3 likes

url-links erbij aub :slight_smile:

Reken erop dat er zo’n 40% bovenop de uiteindelijke biedprijs komt!!
(BTW, veilingkosten en daar ook weer BTW over)

Het gros heeft behoorlijke gebruikssporen en de startprijs maakt eea eigenlijk al niet interessant voordat de veiling überhaupt begonnen is.

Vreemd dat ze ondanks dat toch gewoon verkocht worden?

Tijdje gevolgd, niks voor een leuk prijsje kunnen kopen, het meeste was (veel) te duur.

Zie ook dat er veel voor behoorlijke bedragen weggaan, waarbij er nauwelijks of geen historie aanwezig is. Laat staan dozen. Maar misschien heeft iemand geluk. Er staan ook altijd mooie klokjes op dit leuke forum te koop :wink:

Al (te) veel leuks gevonden via BVA. Elke week rond vrijdagochtend beginnen de verschillende horlogeveilingen weer opnieuw

Ik heb al vele malen wat gekocht via BVA, maar nooit een horloge. De prijzen die mensen bereidt zijn op te betalen voor de horloges zijn mij veel te hoog.

Chronoswiss:

Longines:


Louis Erard:


Hamilton:

Frederique Constant

Tag Heuer:




Breitling:







Jaeger LeCoultre:

Montblanc:

Maurice Lacroix:



Rolex:


Omega:



Girard Perregaux:

Cartier Pasha:



IWC:

Er is nog 1-2 pagina’s meer op bva momenteel. Heb niet de tijd om dit nu af te maken :stuck_out_tongue:

1 like

Werk je er toevallig?

2 likes

Nou, wat een aantrekkelijke prijzen :-1:t6:.

Ik snap echt niets van BVA. En op Facebook wordt het met hand en tand verdedigd door een dikke kamper en een rooie met bruine tanden. Zal wel een afspiegeling zijn van het publiek dat daar koopt.

4 likes

Nee godzijdank niet :slight_smile: copy+paste

indien een “marge” klok, komt er geen btw overheen.

Een bod van ruim 820 miljard op een Cartier bij BVA.
Iemand van hier ? :joy:

1 like

Komt hier ook nog 30% aan kosten bij :thinking:

En ben je verplicht afbreken nemen? :joy:

net zoals een te goedkope hoogslaper van de Leen Bakker, gaan dit soort dingen niet door

Dat zou toch wel dicht bij een recordprijs moeten liggen? Ik graag mij dan wel af wat de bedoeling is geweest…(maar dat is dan weer mijn tic).

Een broekzak bod ? Een spelend kind ?

1 like