Tussen de werkzaamheden door kijk ik wel 's naar horloges op de site van de BVA en heb ook er ook wel eens een bod op geplaatst. Dat werd dan al dan niet op het laatste moment overboden. Alhoewel reeds een tweetal TH in bezit dacht ik dat 3 niet altijd een crowd hoeft te zijn, toch?
Bod geplaats, als eerste en wat denk je… kabam, ook als laatste. Dus in de pocket, ha! Mooi mazzel dus…, kwam ook keurig aan een paar dagen later met door en alle papieren. Ongebruikt en juiste tijd al ingesteld. Moet er alleen nog achter komen of horloge werkelijk waterdicht is. Misschien naar Tag Heuer opsturen of bij dealer(juwelier) die dit kan verzorgen.
Mijn collectie is compleet! Hoop ik althans, denk ik …
Hoeveel heb je moeten betalen aan BVA? Gewoon uit interesse, ik zie er ook weleens wat leuks langskomen. Kunst dan wel, maar ik durf er nooit te kopen omdat die extra kosten mij niet duidelijk zijn.
In ieder geval veel pleziet met je TH
Volgens mij telt hij (als je een accountje hebt) de overige kosten bij je ingevoerde bod op, alvorens je hem kan bevestigen. Soms moet je het wel zelf ophalen of voor een vervoerder kiezen.
Aan TS: mooi dat het je is gelukt hier iets te scoren. De horloges die ik weleens zie gaan voor absurde prijzen weg.
Mooi, welk model is dit?
Tof horloge, veel plezier ermee!
Als je een bod invoert, worden de extra kosten getoond wanneer het voor de door jou ingevoerde prijs wordt verkocht. Dan moet je zelf nog een keer bevestigen dat je daarmee akkoord gaat. En let inderdaad op of het bezorgd wordt of opgehaald moet worden.
Klop, zoals Rotterdammert omschrijft. Tag Heuer Aquaracer Chronograph. Heb er incl. alle kosten €780,- voor betaald. Doos, gebruiksaanwijzing en garantiekaart er bij. Uit 2009, ongebruikt. Loopt voortreffelijk.
Mooie ana-digi
Hamilton gebruikt het zelfde uurwerk in de Hamilton Flight Master
Fraai. Mag je van mij meer foto’s van plaatsen.
Veel plezier er van gewenst.