Het ontwerp spreekt me erg aan.
Maar: ik twijfel over de maat: 38mm, is dat niet te klein voor mijn 19cm polsomtrek? Ik draag momenteel een Rolex sd 16600 waarvan ik de maat top vind:
Ik zoek me suf naar filmpjes en afbeeldingen van wrist shots maar dit valt nog niet mee: het is een horloge wat je niet veel ziet.
Er is ook nog een 40mm sd40 ‘professional’ maar die spreekt me qua looks iets minder aan. De matte plaat met gepatineerde markers van de 38mm geven het kleinere exemplaar echt die warme vintage look waar ik meer en meer van begin te houden. Toch blijft dat ook een optie:
Nu weet ik dat Steef hier op het forum er een had, en deze verkocht heeft. Ik vraag me af of deze binnen het forum gebleven is en diegene misschien een wrist shotje kan maken.
Ieder ander die iets meer kan vertellen over dit horloge, met name of hij groot of klein draagt: laat je horen
Dank beiden voor de reacties. Ik kan me voorstellen dat iemand de wijzers te klein vindt hoor. Ik vind ze persoonlijk prima, maar feitelijk zijn ze verhoudingsgewijs wel kort ja.
Ik heb deze zelf ongeveer 20 jaar geleden gehad, en ik heb destijds een tijdje aan een professional gedacht.
Zoals eerder gezegd. Betaal niet te veel.
Wees ook niet bang om flink onder de prijs te bieden als je een zgan of nieuwere versie tegenkomt.
De grijze handelaren die ze op Chrono24 aanbieden weten zelf dondersgoed dat ze dit soort horloges niet kwijt gaan raken als ze geen scherpe prijs rekenen.
Ik vind zelf de professional wat mooier dan de 38mm.
Tsja qua prijzen is het een beetje wat de gek er voor geeft denk ik. Ik denk wel dat ze lang te koop staan omdat er weinig vraag naar is. Buyers market😎
als ik eerlijk moet zijn vindt ik de Bvlgari zelfs mooier dan de R… die je laat zien
mijn oog valt meteen op de band en deze heeft een fantastische vorm , maar de kast moet ook niet onder doen van de rest en de wijzerplaat met de wijzers zijn ook door een echte vakman gekozen lijkt mij want … ik zoek een woord voor dit horloge,… perfect