BWF - Belgian Watch Fair

Is er eigenlijk al meer geweten over wie of wat daar gaat staan qua merken of verdelers? Op de site zelf zie ik voorlopig nog niets, en ik meen me te herinneren dat daar nog aankondigingen over zouden komen. Het begint wel erg kort dag te worden.

1 like

Ze doen de aankondigingen via sociale media, lieten al weten dat alle standen verkocht zijn.
o.a. Brun Montagne, l’Artisan du temps, LXRYVintage, Vintage Watches Leuven zijn aanwezig.

4 likes

Ticket geboekt, ben benieuwd :blush:

2 likes

Is dat niet “budget oprekken”?

1 like

Dat ga ik niet opspelden. :joy:

2 likes

Ik had het topic nog niet gespot! Brunmontagne is ook van de partij (flink eindje rijden wel)! Ik weet van best veel liefhebbers van buiten HF dat ze ook de reis die kant op maken. Ken de organisatoren ook, leuke mensen!

Ik ga samen met @WristCandy die kant op! Kom gerust even voor een gezellig praatje langs zou ik zeggen. Lijkt me gezellig!

6 likes

Ik ook nog niet :joy::joy::joy:

Zin in, hopelijk spreek ik veel HF-ers en als je je kenbaar maakt krijg je de enige echte originele Wrist Candy koffiemok van me.

Ik neem in elk geval een mooie selectie horloges mee dus wie weet.

7 likes

Ik wil zo’n mok! :wink:

2 likes

Niet goed voor je onderhandelingspositie als koper :smile:

1 like

Ik heb een ticket, maar kan helaas toch niet. Mocht iemand hem willen hebben (gratis), PB me maar even. :+1:

Edit: dat was snel. Ticket vergeven.

1 like

Ik heb ze maanden geleden eens gevraagd welke kant het op zou gaan, vintage, dealers, grote merken of micros, met sterke voorkeur voor dat laatste. Heb zelfs een stuk of drie micros op de mogelijkheid gewezen. Van de organisatoren echter geen woord en tot nu toe lijkt alle info alsnog in het vage te blijven. Het mag een dertigtal minuten rijden zijn, maar het enige dat al maanden duidelijk is dat ze graag hun tickets verkopen. Leuk om bevestigd te zien dat jij er zult zijn. Ik ben vooral benieuwd of er nog andere kleine merken komen, maar dat ticket heb ik op basis van zoveel vaagheid zonder bereidheid tot communicatie niet gekocht.

2 likes

Ik zal het de mannen zondag doorgeven! :wink:

Heb zelf niks te maken met de organisatie, ben ook erg benieuwd naar de eerste editie. Ik weet iig dat het, op basis van de mensen waarvan ik weet dat ze komen, erg gezellig gaat worden!

Daarnaast hoop ik persoonlijk dat ik de nodige leden van het forum mag verwelkomen voor een kennismaking en/of een mooi gesprek!

3 likes

Ik wacht de eerste keer af wat de feedback is.
Ik vindt duurdere horloges mooi om te zien. Tegelijkertijd moeten er ook financiële bereikbare stukken zijn. Thuiskomen met wat pins en folders is toch minder leuk.

2 likes

Dit alleen al, is toch al de moeite waard @BroederBill ! Wie wil er nu geen mok van de Candyman?

4 likes

Ik neem voldoende betaalbaar spul mee hoor :grinning: een aantal bakken projecten en ook redelijk wat gewoon goed werkende horloges.

Tot zondag voor de mensen die gaan !

6 likes

Alvast even de meest flitsende @Brunmontagne Representor combi samengesteld - die gaat morgen om de rechterpols. Links komt een verrassing :heavy_check_mark:

18 likes

Vandaag geen horloge rijker, maar vond het wel een aangename beurs met leuke gesprekken en verschillende horloges eens in het echt kunnen bewonderen.

Soms was het even drummen maar eens een extra rondje maken en dat was opgelost.
Sommige tafels hadden wel veel te weinig licht, de algemene verlichting was niet ideaal.

Benieuwd naar wie een NA heeft gescoord.

4 likes

Ik heb een doos gekocht voor €25.

Zoals je zei, belichting trok op weinig. Voor de rest wel leuk om eens rond te gaan.

4 likes

Leuke eerste editie. Paar hf leden ontmoet, altijd leuk een gezicht te plakken op een naam en veel moois te zien👌
Heb me ingehouden om zonder extra horloge huiswaarts te gaan :sweat_smile:

3 likes

Aan de leden die er waren: was er veel te zien qua microbrands etc.? En wat waren de prijzen? Of varieerde dat allemaal heel erg? Ik kon helaas niet gaan wegens ziekte maar zou voor een eventuele volgende editie wel een impressie kunnen gebruiken.

3 likes