BWF - Belgian Watch Fair

Dat was de eerste keer voor mij, op zo’n beurs.
Ik kan dus niet zeggen of dit een normale beurs was. Vele kleine standjes, ik kon daar voor mezelf niet veel vinden.
Ik heb maar 2 merken gezien. Brunmontagne en L’Artisan. Die laatste was ook wel leuk om in het echt te zien, mooie wijzerplaten. Bij Brunmontagne een leuke babbel gedaan. Daar heb ik me niet kunnen inhouden. :joy: An offer I couldn’t refuse. :grin:

24 likes

Ik dacht nog een 3de microbrand te hebben gezien, maar daar zat niets tussen voor mij.

Qua prijzen, vanaf de bakken met 5-10€ tot duizenden euro’s. Er was meer dan genoeg voor de modale burger.
Er lag een mooie en unieke cwc, maar gezien de vraagprijs toch laten liggen.

Er waren standhouders met een deel niet te koop, maar hun eigen collectie die tentoon staat. Dat was leuk om gewoon over horloges te praten.

5 likes

Het was er gezellig :+1:t2:

2 likes

Mooie explorer van mijn geboorte jaar gevonden, maar toch niet gekocht. Misschien voor een andere keer.

Wel naar huis gegaan met een mooie mok en leuke gesprekken gehad.

17 likes

Leuke beurs, fijne gesprekken, weer veel geleerd en na vanmiddag zeer trotse eigenaar van deze Tissot Navigator!

27 likes

Yep, hier een nieuwe aanwinst;

Prima beurs voor de eerste keer. Leuke sfeer, gevarieerd aanbod, op 1.5 uur rijden. Organisatie gaat het licht de volgende keer anders vorm geven, vertelde Mathias.

23 likes

Niets gekocht. Enkel een Bvlgari stak m´n ogen uit maar heb me kunnen bedwingen :laughing:

2 likes

Was erg leuk om persoonlijk kennis te maken Wim! Dank voor je enthousiasme en ons leuke gesprek! :grin:

Veel plezier met de nieuwe aanwinst en bedankt voor de vertrouwen! :wink:

7 likes

Bedankt voor het leuke gesprek en je enthousiasme! Leuk om zo de nieuwe Ambassador voorbij te zien komen! :raised_hands:t3::grin:

5 likes

En heren, voor degene die geweest zijn?
Een aanrader of toch liever een andere beurs de volgende keer?

Ik was van plan te gaan, maar gezien de vaagheid omtrent de deelnemers toch niet gegaan.

1 like

Heb vandaag echt een top dag gehad! Bedankt aan alle leden die vandaag even een kijkje zijn komen nemen! Het was soms zo druk dat het even lastig was om de aandacht te spreiden haha.

Voor mij persoonlijk was het erg leuk om de Connector en Ambassador met iedereen te kunnen delen.

Al met al in alle opzichten een goede dag gehad. Volgende editie ben ik er graag weer bij!

18 likes

Hier ook positief :+1: het begon rustig qua bezoekers maar uiteindelijk erg goed verkocht. Leuke aangekleed en fijne organisatie. Van mij mogen ze het vaker organiseren. (Wat ook de bedoeling is begreep ik)

3 likes

Was leuk je weer eens te zien.

2 likes

Ben ook even langsgeweest in de namiddag. Was leuk om eens rond te kijken en wat standhouders te spreken.

Ik heb me ook kunnen bedwingen qua aankoop :smiley:. Al heeft het niet veel gescheeld… Gelukkig voor mijn portefeuille moesten we net vertrekken naar een andere afspraak op het moment dat ik iets in mijn handen had dat ik graag wou kopen :see_no_evil:. Had ik wat meer tijd gehad was ik waarschijnlijk gezwicht …:rofl:

3 likes

Ik vond het geslaagd! Was natuurlijk de allereerste keer dus de mannen gaan de volgende editie nog wat dingen finetunen. Maar qua locatie, kleinschaligheid en sfeer was het wat mij betreft top. Veel HF-ers persoonlijk gesproken en dat is toch wel leuk hoor, een gezicht achter een naam.

17 likes

Jammer dat ik niet ben langsgeweest, had andere afspraken
wie heeft die NOS Pontiac chrono giveaway gewonnen? Iemand van HF misschien?

Beste,
We hebben normaal gezien op alle mails netjes geantwoord, maar het klopt dat niet elk chatbericht is opgepikt. De hoeveelheid berichten was behoorlijk groot en er zaten soms ook wat “luchtige” of herhaalde vragen (met duidelijke antwoorden op de website) tussen, waardoor er mogelijk iets is blijven liggen — absoluut niet de bedoeling.

We nemen de feedback mee voor een volgende editie; we willen uiteraard transparant communiceren en tegelijk ook de focus houden op de praktische organisatie van het event zelf. Hopelijk zien we je er alsnog bij op een volgende editie! :raised_hands::watch:

3 likes

Deze werd gewonnen door een jonge verzamelaar: Seppe Ernest. Hij was ze zeer tevreden mee​:+1::relieved:

4 likes

We gaan volgende keer proberen horlogeforum iets meer te betrekken in de updates. We willen alle aanwezigen van harte bedanken voor deze eerste zeer geslaagde editie. To be continued, dat is zeker.
Uiteraard zijn er enkele werkpuntjes waar wij de komende dagen over gaan samenzitten en nadenken.
We zijn zeer tevreden over de opkomst en de standhouders. We hopen in de toekomst te kunnen blijven inzitten op kwaliteit en ook het communitygevoel te behouden. Nogmaals bedankt aan alle aanwezigen en iedereen die zijn best heeft gedaan om onze berichten te delen en reclame te maken​:pray::heart:

11 likes

Voor mij zouden het vooral de kleine kwalitatieve (doch betaalbaardere) merken zijn die zo’n evenement de moeite waard maken. Het leek mij al dat als die niet duidelijk werden aangekondigd, daar het zwaartepunt niet zou liggen. Jammer wel.