Goed advies. We zullen zien hoe het loopt.
We gaan absoluut onze uiterste best doen om de tips mee te nemen en te zorgen voor enkele vernieuwingen. Het is zowieso nooit perfect voor iedereen, dat kan ook niet. Het is onmogelijk iedereen tevreden te stemmen, dat is in het dagelijks leven al zo, dus bij dergelijk evenement al zeker. We hopen alle aanwezigen, standhouders en bezoekers volgend jaar terug te zien. En zij die er niet bij waren, toch te overtuigen om ook te komen ![]()
De website geeft (nog) aan: “ Meet our esteemed vendors who curate an exquisite collection of vintage timepieces, offering a diverse range of styles and brands.”
Deze editie waren er ook (al) “moderne” horloge/merken
Uiteraard, maar voorlopig ligt de nadruk op vintage en 2dehandsuurwerken. Wil zoals gezegd niet zeggen dat er geen mikrobrands bijmogen ![]()
Ah ok, dan weet ik dat Fortis niet past in de line-up
Iedereen bij mij (regio Bergen op Zoom) logeren volgende keer ![]()
![]()
Pijamaparty of lumefest?
![]()
![]()
![]()
Waarom niet? Dr lagen verschillende Fortis uurwerken bij de dealers😃
Wat ik bedoel: Om Fortis als merk te vertegenwoordigen op de Fair. ![]()
Ook voor dergelijke dingen staan we open:man_shrugging:![]()
Voor mezelf sprekende (uiteraard) zou ik bijvoorbeeld meer interesse hebben in een beurs waar men wat meer (daarom niet 100%) microbrands of kleinere merken heeft staan. Vintage en tweedehands horloges zijn leuk, maar kan je op veel plekken vinden en bekijken, dus zou ik persoonlijk niet al te ver ‘omrijden’ voor een beurs waar er grotendeels dat is.
Microbrands en kleinere merken in het echt zien vooraleer je er je geld aan besteedt is een stuk moeilijker, en zou voor mij dan meer een reden zijn om de tocht te maken.
Ik weet natuurlijk niet hoe realistisch het is om een Hanhart (al wat groter natuurlijk, en geen microbrand) of pakweg Clemence, Nezumi, of Baltic op zo’n beurs te krijgen, maar het is maar wat input natuurlijk.
Merci ![]()
Matje, fantastisch dat je zo open staat voor feedback.
Het was een prachtige dag, met heel veel liefhebbers. Sfeer was voor mij ook in de liefhebbers bubbel en niet dat gejaagde overvolle leipe gevoel wat ik in München altijd heb ervaren.
Tof dat je dit op je neemt en ga vooral door! Complimenten!
Bedankt! We zijn er al mee bezig. Was leuk je nog eens terug te zien ook:pray:
we gaan er zowieso mee verder!
Eentje per jaar, of meer? ![]()
Zoals het er nu uitziet gaan we voor 2… we zijn ermee bezig om concrete data te bekijken:smiling_face:![]()