By night

Sommige horloges zijn zelfs by night nog spectaculair…

14 likes

Zie dit topic:

5 likes

Heet dat niet gewoon 's nachts of in het donker?

9 likes

Aldus Lot_Vatbaar_Voor_Verandering :laughing:

On topic: op dat model is inderdaad niet bezuinigd op lume :ok_hand:

21 likes

Sprak de man met een Engelse naam naast zijn avatar.

:laughing::see_no_evil:

Edit @Stephannl was me net voor. :sunglasses:

3 likes

Fate Amenable to Change is de eigennaam van een karakter in een boek van Iain M. Banks, Excession. Ik beveel het van harte aan.

image

:slight_smile:

Ik snap niet hoe buitenlandse eigennamen analoog zijn aan de meer nutteloze anglicismen die gebezigd worden.

Als ik mezelf Fela Kuti had genoemd had jij er ook Henk Jansen van willen maken?

On topic: Ik blijk bijna nooit foto’s van lichtgevende horloges te maken. Ik moet helemaal terug naar Augustus 2022 vooraleer ik één foto van een horloge in het donker vind:


En daarvoor naar April 21, maar die foto is zo kut:

Maar vooruit, nog even een scherpe van m’n Fliegertje. Maart 21:

Saillant detail: Lume shots vaak alleen als er in een NA topic om gevraagd wordt, ik loop meestal even de WC in de hal in, laat het licht uit en doe m’n ding. :slight_smile: Dat is nooit 's nachts.

Zo heb ik van m’n SKX bijvoorbeeld ook nooit een lume foto gemaakt:

Terwijl we donders goed weten wat hij kan.

4 likes

Luister Henk. We leven in 2023. Het hoort er nu eenmaal bij.

Ik spreek ook niet meer zoals ik lees in sommige aktes van voor de jaren ‘50 van de vorige eeuw.

Nu kun je wel in hart en nieren dat zelf niet willen doen, prima. Maar je hoeft niet neerbuigend te doen naar andere in 2023.

Ciao. (Italiaans).

7 likes

8 likes

Sommige mensen zijn dat ook…

Bron: Jambers

3 likes

Gaaf, die halve cirkel :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

1 like

Je Flieger heeft een mooie lumekleur, :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

1 like

Net als door Nederlands vervangbaar vreemde taalgebruik is het herhaaldelijk bezigen van gedateerd en in onbruik geraakt Nederlands storend. Termen als ‘me dunkt’ en ‘wat ik je brom’ bijvoorbeeld. :thinking:

1 like

Jwz, broer, er is een nuanceverschil tussen het legitieme gebruik van leenwoorden en het verloederen van de taal omwille van, weet ik veel, teveel TikTok.

image

Als dat dan toch zo is, ik heb nog een stuk oprit wat schoongemaakt zou moeten worden. PB maar voor een adres om deze arbeid gratis te komen uitvoeren. Een zweep is aanwezig.

Overdag was hij een keurige boekhouder, maar 's avonds… :wink:

Dank je. En hij is zichtbaar vanaf de maan. Al geeft dat Seiko groen me een gevoel van rust. Het gevoel dat ik iets om de pols heb wat niet stuk gaat. :slight_smile:

Ik dunk dat wanneer iets in het groene boek staat, het niet in onbruik is geraakt, wat ik je brom. :slight_smile:

2 likes

Ik kan me niet aan de indruk ontrekken, maar eerlijk is eerlijk, het is een vermoeden, dat deze termen niet in jouw verbale repertoire voorkomen.

1 like

Trouwens even ontopic: Subdelta met roterend schijfje voor de seconde?

1 like

Wat ik al eerder zei:

Je vervalt in oude gebruiken herhaling.

Goeie lume maar ik zie niet hoe laat het is. Mist er een wijzer?

Welnee.Het is zondag.

2 likes

Was het maar zo’n feest, dan werden mij druiven gevoerd tijdens m’n orgie.

Subdelta heeft toch ooit die einzeiger gemaakt met roterende schijf als, tja, als indicator dat hij loopt, voor een HFLE? Was het 2017? 2019? Volgens mij won Pellikaan toen nipt.

De Quattro. 2019. Leuk design, met die zwaarden op 12, 3, 6 en 9. Soort van Rivella.

2 likes

The one en only :heart_eyes:

2 likes