In twee woorden : Zij zullen nog 3 maanden werken tot een eventueel herkoper doet een bod.
doe een bod?
Jammer dat manufactuur uurwerk van ze is echt een pareltje.
Tsja een aantal merken heeft zich effectief uit de markt geprijsd, nu de vraag is teruggelopen klapt de boel, jammer maar helaas.
Maakt de spoeling qua Franse (met name Besancon) merken wel dun zo⊠Zou verder uit mân hoofd nog Silberstein kunnen noemen. En de kleinere merken zonder mega-naamsbekendhed vallen inderdaad makkelijker om.
Zonde! Zo te zien een heel mooi merk met veel orginaliteit qua ontwerpen.
Oei Pequignet ook al? Las vandaag dat het Zwitserse Breitling ook te koop staat?
Het wordt wel behoorlijk tastbaar nu, na de maandenlange berichtgeving over dalende verkoopscijfers.
Kopen, nu!
Wordt op den duur toch een zeldzaamheid, die Rolex fabriek (8 verdiepingen?)blijft maar producerenâŠ
Dus als geldbelegging te prefereren boven die massa producent.
Just M.H.O.
Bij mij ook, ook mijn eerste âechteâ horloge. Ik heb deze nu al 17 jaar.
[URL=http://s458.photobucket.com/user/jhopstaken/media/Eigen%20klokken/PE_zpscdd2df15.jpg.html][/URL]
Hier duidelijkere fotoâs
Zeer jammer! Prachtige nieuwe klokken!
Als ik CEO was van een niet al te sterk Zwitsers horlogemerk zat ik nu aan de valium:
Ik denk dat ook veel te maken heeft met de werkelijk belachelijke prijsstijgingen van de laatste jaren bij de grote jongens. Voor veel mensen wordt een mooi horloge van een bekend merk echt onbereikbaar. En dan haken ze afâŠterecht. Breitling heeft er gewoon last van dat ze onder de 2500 euro niet eens meer een nieuw horloge aanbieden. Mensen in de markt voor een mooie Flieger klok gaan dan gewoon om zich heen kijken en kopen dan een goedkoper alternatief (zoals een mooie Fortis, ook als is dat merk weer behoorlijk gestegen qua prijzen!).
jammer,
vond altijd een mooi en apart horloge.
Zijn ze dan toch weer doorgestart?
Ik vond de band altijd wel origineel en herkenbaar.
Verder niet vreemd, als je gewoon een liefhebber van âdraagbareâ every day horloges bent en af en toe nog eens wil ruilen is er bij de âkleineâ merken en kickstart projekten zo veel te krijgen.
Je moet wel erg merkengeil zijn om meer dan 3000,- Euro voor een 2824 te betalen, IMHO.