C.Ward - 8 nieuwe modellen

Neem net na lange tijd weer eens een kijkje op de website van C.W. en was blij verrast. Maar liefst 8 nieuwe modellen zijn uitgebracht. Moet zeggen dat ik de C90 wel een hele mooie klok vind. Ook de nieuwe duikers mogen er zijn.

http://www.christopherward.co.uk/

Gr,

Ron.

Vooral de powerreserve en de brooklands spreken mij zeer aan.

Groet
Orisfan

Goede prijs/kwaliteit verhouding (tu)

ik had al een poosje niet meer op hun site gekeken, ziet er goed uit. Vooral de duikers en de c20 lido spreken mij erg aan.

Nou je wordt bedankt. Als ik zo ga slapen heb ik die Trident Duiker op mijn netvlies gebrand. Wat is die mooi.

Bij die Trident is de Bremont Supermarine een wel erg duidelijke inspiratie bron geweest.

Leuk, maar ik vind het erg zonde dat ze die chronograaf heel erg op de IWC Yacht Club hebben geïnspireerd. Het lijkt bijna een slechte replica :frowning:

Helemaal mee eens X(.
Alhoewel een soort hommage, toch voldoende eigen gezicht, zeker met rubber band. Prijs is ook niet zo verkeerd…

Damn…>X

Groeten,
Niels

C60 Trident en vooral de GMT is helemaal geweldig!!!

Tobias Schreef:

Bij die Trident is de Bremont Supermarine een wel
erg duidelijke inspiratie bron geweest.

Lol ik kende de hele Bremont supermarine niet…

Nu vind ik deze niet eens leuk meer. Tja Omega wijzerplaat , Bremont wijzers en indices. Kan hij meteen van de lijst. :smiley:

Hmmm, die Brooklands COSC
http://www.christopherward.co.uk/men/sport/c70-cosc.html
is helemaal niet verkeerd. Een COSC voor 499 engelse ponden lijkt me ook nog eens een goeie deal. Maar goed, eerst nog een maandje sparen voor m’n andere aanwinst (hi Nivelacuso! ;))

Edit, minuutje later: Hmmm, ik zie dat het een quartz uurwerk betreft. Dat maakt het minder interessant.

Snooker Schreef:

Hmmm, die Brooklands COSC is helemaal niet
verkeerd. Een COSC voor 499 engelse ponden lijkt
me ook nog eens een goeie deal. Maar goed, eerst
nog een maandje sparen voor m’n andere aanwinst
(hi Nivelacuso! ;))

Edit, minuutje later: Hmmm, ik zie dat het een
quartz uurwerk betreft. Dat maakt het minder
interessant.

Ik snap het ook niet. Ieder goed quartzuurwerk valt toch binnen de COSC normen? Een G-shock zeker.

dreski Schreef:

Ik snap het ook niet. Ieder goed quartzuurwerk
valt toch binnen de COSC normen? Een G-shock
zeker.

Ik weet niet of de COSC-normen voor een quartz-uurwerk hetzelfde zijn als de COSC-normen voor een mechanisch uurwerk?

Snooker Schreef:

dreski Schreef:

Ik snap het ook niet. Ieder goed quartzuurwerk
valt toch binnen de COSC normen? Een G-shock
zeker.

Ik weet niet of de COSC-normen voor een
quartz-uurwerk hetzelfde zijn als de COSC-normen
voor een mechanisch uurwerk?

Voor quartz zijn ze een ‘tikje’ strenger :wink:

Groeten,

Martin

Leuk spul, met name de RAF-modellen zijn erg tof. Mmmh, wordt weer een twijfelpunt op mn wensenlijst… De RAF of de Blue Angels van Citizen…