Is op zich een mooi model maar de kast heeft wel behoorlijk wear and tear
Die GS die op chrono er vlak onder staat als 1965 selectie hebt is wel buiten budget maar wel mooi
Hoezo oud barrel…
Is op zich een mooi model maar de kast heeft wel behoorlijk wear and tear
Die GS die op chrono er vlak onder staat als 1965 selectie hebt is wel buiten budget maar wel mooi
Hoezo oud barrel…
Bedankt voor de comments en adviezen allemaal!
Gaat mij niet om de kwaliteit, maar om het uiterlijk. Vind 90% van al het vintage gewoon niet mooi.
En wat ik wel mooi vind, is absoluut niet mijn smaak.
Een leuke vintage Longines kan wat voor je vader zijn. De mijne is uit 1967. Moet ook zoiets te vinden zijn dat twee lentes ouder is.
Ook lusten de oudjes met een neutrale plaat vaak veel soorten bandjes
Een 34 tot 38 mm diameter kan prima op een pols van 16 tot 17,5 cm.
https://www.vinted.nl/items/6087448280-rare-tissot-pr516-automatique
Tissot Seastar met interessant (Tissot/Omega) uurwerk. Dan heeft hij echt iets unieks, dat veel meer waard lijkt.
Dat mag maar nogal subjectief.
Dat heeft iedereen denk ik…
Oops moet ie wel snel zijn. Die is erg mooi
Ik heb deze zin een paar keer gelezen, maar snap er niets van.
Dit is totaal niet de smaak van mijn vader dus hij is voor u😜
Ben wel benieuwd wat meer zijn smaak is.
Gezien je eerste optie toch een beetje klassiek type met smaak. Gen X rules
Da’s toch niet zo heel moeilijk. Kan wel 100 dingen opnoemen diie ik mooi vind, maar niet wil hebben omdat het of gewoon niet mijn ding is, of niet mijn smaak.
Ik geef wat voorbeelden met een foto, @Dennis44 sorry dat ik heel effe je topic pik maar ik eindig met een horloge
Fascinerend, maar al mag ik 3 weken gratis die kant op : je mag de hele reis omzetten in bv een weekje Schotland. Niet mijn smaak.
Ik snap je nu iets beter. Mijn brein werkt gewoon anders. Zo zou ik de hypothetische opmerking “je ruikt best voor iemand die stinkt” ook niet als een compliment opvatten.
Verder kijk ik vooral uit naar de cadeautips in dit topic.
Haha geen probleem! Waarschijnlijk heb ik een mooi horloge gevonden voor mijn vader!
Nu zijn we wel benieuwd
Waarschijnlijk heb ik een mooi horloge gevonden voor mijn vader!
Vertel!
Mooi hoor. Toch het budget een beetje opgerekt?
Als je pa hem niks vind weet ik wel een andere genX-er. Altijd al een horloge willen hebben dat 1 jaar ouder is dan ik
Behalve dat pak… Ik zou al die opties op de eigen merites waarderen.
Gelukkig verschillen we in smaak.
Heeft het een servicebeurt gehad? Anders zou er zomaar eens 250 bij kunnen komen.