Cadeau voor mijn vrouw

Mijn vrouw is bijna jarig en ze stuurde mij een cadeau suggestie toe. Namelijk een
LA BOHÈME ROSE GOLD WHITE/GREY van Cluse.

Nu lijkt het mij leuk om een wat duurder horloge te geven, bijvoorbeeld een automaat. Maar wel lijkend op de Cluse. Nu ben ik nog niet heel erg thuis in de horloges dus ben wat op zoek naar ideeën.

Model: lijkend op de Cluse (Rose/goude wit/grijs)
Voor een vrouw
Liefst een automaat maar mag ook iets anders als het goed lijkt.
Prijs: tussen de 250-450
Liefst nieuw
Ze zal hem dagelijks dragen

Thanks alvast voor het meedenken.

Lastige vraag. Tissot Visodate misschien?

1 like

Iets van Hamilton?

1 like

die tweede past goed inderdaad! Weet jij de prijs van deze?

Junghans meister ladies:

Wel net iets boven je budget volgens mij

2 likes

Op Amazon kan ik er een vinden a 600 dollar, dus in euro,s in Europa kan het misschien nog wel wat goedkoper.

Edit: op chrono24 een automaat ca. 950.-, ook in Quartz voor 595.- met stalen bracelet.

1 like

Tissot Chemin des Tourelles Powermatic 80

http://cdn.tissotshop.com/media/catalog/product/cache/6/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/n/e/new_tissot_chemin_des_tourelles_t099_207_16_116_00_mt.jpg

5 likes

ja gaaf deze!

1 like

Ik zou bij een horloge (en vele andere giften) overwegen aan te bieden om samen te gaan shoppen. Geen verrassing
bij het uitpakken, maar als voordelen:

1. geen kans op teleurstellingen, geen ruilacties of retouren
  2. de zoek en inkoopactie is een positieve gezamelijke ervaring
3 likes

Ik vind dit een zeer fraai horloge.

Groeten
Rutger

2 likes

die is wel erg geslaagd, mooi uurwerk er ook in

1 like

Ja vind ik ook. Één van de mooiste dames automaten vind ik. Wel wat boven budget. Maar tissot heeft veel mooie dameshorloges. En andere merken van de Swatch groep ook trouwens.

Recent heb ik een mooie Edox voor mijn vrouw gekocht. Deze Tissot viel ook bij mij net boven budget.

1 like

De Tissot is net boven budget :frowning:

Weet niet of een automaat heel belangrijk is voor je vrouw, meeste niet (en excuus als dat toch zo is).
Een keer flink uitpakken mag ook wel een keer, het is tenslotte je vrouw :slight_smile:

Deze op chrono24, niet nieuw maar wel mooi (iets meer als 700,- maar staat er al lang op dus kan mogelijk wat van af, betrouwbare verkoper uit Polen)

1 like

of zoiets rond de 500 euro

1 like

Kijk eens naar Edox. Een klein en in mijn ogen onderschat merk. Ze hebben mooie en goed afgewerkte horloges in jouw prijsklasse. Wel Quartz, maar zonder secondewijzer merk je daar eigenlijk niks van :wink:

Eerste van vrouwlief. Tweede van mij.

1 like

Hoe is het afgelopen m het vinden van een passende variant op de Cluse? Ik zat het exact dezelfde vraag, na exact dezelfde suggestie van mijn vrouw. Het is uiteindelijk een … Cluse geworden …

Toen ik mijn zoektocht uiteenzette aan mijn vrouw zei ze: “zucht … Jullie zijn ook allemaal hetzelfde … Als een vrouw een Cluse wil … Koop dan ook gewoon een Cluse!” …

1 like

haha, hier ook. Uiteindelijk gewoon de Cluse geworden. Mijn andere voorstellen vond ze maar niks haha

heb je haar wel gevraagd hoe ze dat wist dat wij mannen allemaal hetzelfde zijn ?

ik vond dit trouwens wel een leuk alternatief

1 like