Cadeau voor m'n pa! +- €1000,-

Hey iedereen,

Dit is direct m’n voorstelrondje :wink:
Ik ben 22 jaar, langere tijd liefhebber, werk zelf met horloges en ben in het bezit van een 214270 Mk II en een Black Bay Red. Nu zit ik al een tijdje met het volgende ding in m’n hoofd:
Ik zou m’n vader graag een horloge cadeau willen doen eind januari. Iemand ideeën voor toffe opties rond de €1000,- ?
Alvast bedankt en fijne zondagavond nog!

11 likes

Wat zou je vader leuker vinden ? Een dresser of toch wat sportievers?

Wat ik aan zou raden is samen met je vader iets uitzoeken of in ieder geval proberen te peilen wat hij nog zou willen.

1 like

Niet slecht jongen. Niet slecht.

Een mooie Omega Connie bijvoorbeeld? Uit zijn geboortejaar?

5 likes

Beetje meer richtlijnen graag. Tissot Gentleman?

1 like

Ja meer info idd. Hoe kleed hij zich bv? Casual, zakelijk of sportief? Heeft hij grote polsen? Er zijn zoveel verschillende type horloges. Duik-, fliegers, dress-, toolwatches etc etc.

Ik heb geen richtlijnen nodig.

Een Seiko SPB147 of SPB143 is wat je wil.

Thank me later

11 likes

9 likes

Je flapje komt om de hoek waaien.

2 likes

Dol op flapjes

1 like

Welkom! ± 1000 nieuw of is zgan ook een optie?

Thanks voor alle reacties. Beetje context: Hij kleedt zich vaak netter, maar idd die Seiko diver is echt geweldig. Was daar zelf ook naar aan het kijken. Ik ben nog aan het twijfelen of hij een stalen, iets sportiever horloge toffer zou vinden, of iets meer richting het klassiekere platte design (Longines Heritage bijv.) Genoeg opties!

1 like

Tof idee!

1 like

Zgan is ook prima

Hoe oud is je vader? Draagt hij nu al horloges? Indien ja, welke (stijl)? Ik blijf bij een degelijke vintage, uit zijn geboortejaar, altijd leuk. Omega, Tissot, Seiko oude duiker, …

1 like

Longines Legend Diver?

1 like

Niet datik reclame wil maken, maar er staat een certina ds action diver gmt inhet blauwe gedeelte en is eigenlijk gewoon nieuw. Nieuwprijs is 950 en hier uiteraard goedkoper. Echt heel veel bang for the buck

3 likes

Hij is 64 en draagt een Victorinox Classic Chrono

1 like

Voor 1.000EUR heb je een prachtige Omega, man. Ik zou niet verder zoeken. Dan heeft hij een mooie dresser, naast zijn stoerdere Victorinox

2 likes

Ik zou wel uitkijken met vintage. Dalijk heb je voor 500 eur onderhoud nodig…

1 like

Ja die prijzen herken ik haha