Dit is direct m’n voorstelrondje
Ik ben 22 jaar, langere tijd liefhebber, werk zelf met horloges en ben in het bezit van een 214270 Mk II en een Black Bay Red. Nu zit ik al een tijdje met het volgende ding in m’n hoofd:
Ik zou m’n vader graag een horloge cadeau willen doen eind januari. Iemand ideeën voor toffe opties rond de €1000,- ?
Alvast bedankt en fijne zondagavond nog!
Ja meer info idd. Hoe kleed hij zich bv? Casual, zakelijk of sportief? Heeft hij grote polsen? Er zijn zoveel verschillende type horloges. Duik-, fliegers, dress-, toolwatches etc etc.
Thanks voor alle reacties. Beetje context: Hij kleedt zich vaak netter, maar idd die Seiko diver is echt geweldig. Was daar zelf ook naar aan het kijken. Ik ben nog aan het twijfelen of hij een stalen, iets sportiever horloge toffer zou vinden, of iets meer richting het klassiekere platte design (Longines Heritage bijv.) Genoeg opties!
Hoe oud is je vader? Draagt hij nu al horloges? Indien ja, welke (stijl)? Ik blijf bij een degelijke vintage, uit zijn geboortejaar, altijd leuk. Omega, Tissot, Seiko oude duiker, …
Niet datik reclame wil maken, maar er staat een certina ds action diver gmt inhet blauwe gedeelte en is eigenlijk gewoon nieuw. Nieuwprijs is 950 en hier uiteraard goedkoper. Echt heel veel bang for the buck