Cadeau voor m'n pa! +- €1000,-

Hier de link:

1 like

Welkom op HF Joep en veel plezier hier gewenst, misschien is een Tissot Gentleman een idee? Lijkt me zelf ook erg leuk om van m’n zoons te krijgen😀.

3 likes

Nu maar hopen dat ze hier meelezen

5 likes

Haha, tot nu kregen ze de horloges van mij😀

3 likes

1 like

Ik zal vooral iets kopen wat hij leuk en mooi vind. Dus ik zou ook liever samen iets uitzoeken ipv em te verrassen.

Het kan wel leuk zijn als je em n paar ideeën/suggesties voorschotelt.
Misschien dat t EHBO lijstje in de FAQ verder kan helpen zn wensen in kaart te brengen en zo tot n passende keuze te komen. Aankoopsuggesties (EHBO)

Misschien kunnen wij dan ook met betere suggesties komen. Is hij bv meer n sportief iemand of iemand die wat netter gekleed gaat, vind ie mechanische horloges ook leuk of vind ie ze maar onhandig en onnauwkeurig, etc.

3 likes

Volgens mij is dat ook nog een eigen foto want Google kan die afbeelding niet vinden.

Welkom en veel plezier hier.

Nou heb ik drie zonen en zeven kleinzonen, maar niet eentje zal nou eens mij een mooi horloge cadeau doen. Ik vind jou echt een fantastisch jong!

1 like

Die longines is nog wel 400 boven de 1000,-:ok_hand:… dacht ik?

Je had ze ook meer Liga dan broccoli moeten geven toen ze klein waren :smile:

3 likes

klopt, alleen de datum is echt veel te klein. laat die datum weg en je hebt gelijk een topper !

1 like

Je vindt de datum te klein. Daar kan ik in meekomen. Nu je het zegt. Maar ik vind klein ook iets hebben. Iig dezelfde kleur als de plaat, dat waardeer ik. Had van mij ook iets groter gemogen. Voor mijn aanschaf niet over nagedacht. Ik was echt verliefd, na een week was ik verkocht. Alleen moest Sinn ‘m nog ergens vandaan toveren. Maar ging wel sneller dan de aangekondigde levertijd van 2-3 wkn.

Precies!

2 likes

Naar mijn mening heb je hier een 4 tal merken die in je range vallen en best value voor money zijn

  1. Hamilton
  2. Certina
  3. Seiko
    4 Longiness

Hierbij mijn voorstellen naar aanleiding van jouw criteria Smart casual +/- 1000 EU

Jazzmaster Auto gmt
Nieuwe certina Hertitage
Seiko alpinist (verschillende kleuren
image 100 euro extra voor een classieke longines conquest

1 like

Certina DS action is echt enorm mooie klok, zelf ook in mijn bezit enorm blij mee!
Hydro indd wel wat duurder wanneer je voor de automaat gaat 1400, de quartz duikt wel onder de 1000

1 like

Toch even een bedankje voor alle supertoffe antwoorden, ik ga er zeker eens even allemaal goed naar kijken. Genoeg gave opties. Jaartje doorsparen en voor de volgende verjaardag voor een Seamaster gaan zit ook bij de opties. Thanks everybody! :muscle:

1 like

Frederique Constant classic index? Heb zowel de gouden als normale stalen kast en raak nog elke dag verbaasd over hoe mooi ze zijn. Wel hoog dress gehalte, dus dat moet je smaak maar net zijn.

Edit: je hebt ze trouwens ook zonder guilloche en Romeinse index. Maar dan zou ik eerder voor een bovengenoemde optie zoals de tissot gentleman gaan.

Niet die met metalen bezel. De Hydroconquest met ceramische bezel is list idd € 1.400,-, er is ook een uitvoering met metalen bezel. Ook 300 m. en automaat, ca € 1.100,- list.
De Quartz is idd onder € 1.000,- geprijsd.

1 like

Hele mooie opties. Ik zou zelf nooit een Japans horloge kopen voor dit geld, maar een vergelijk kan natuurlijk nooit kwaad.

1 like