Cadeau voor vriendin

@Mrgab Mooi gebaar ga je maken! De Longines vind ik mooi. Wil je per se een nieuw horloge aanschaffen, of zou je ook willen gaan voor een jong gebruikte? Bijvoorbeeld de Omega Seamaster Terra Quartz… hier bijvoorbeeld en de prijs nog onderhandelbaar. Heb je een tijdloze klassieker in handen.

edit: met witte plaat oogt wel wat groter om de pols. Iets om rekening mee te houden wellicht.

3 likes

:sunglasses:

Vandaag incomming.:sunglasses:

7 likes

Ik heb mijn vriendin een lady DJ beloofd. Nu nog ergens eentje voordelig op de kop tikken.

3 likes

:ok_hand:t2: Welk formaat @ElChueco?

36.:sunglasses:

1 like

Ideaal maatje :smiley::wink::+1:t2:

2 likes

3 likes

CitaatMooi gebaar ga je maken! De Longines vind ik mooi. Wil je per se een nieuw horloge aanschaffen, of zou je ook willen gaan voor een jong gebruikte? Bijvoorbeeld de Omega Seamaster Terra Quartz… hier bijvoorbeeld en de prijs nog onderhandelbaar. Heb je een tijdloze klassieker in handen.
chrono24.nl12
Omega Seamaster Aqua Terra 150m voor 1.590 € te koop van een Trusted Seller op…

Omega Seamaster Aqua Terra aanbod: 1.590 € Omega Seamaster Aqua Terra 150m, Referentienummer 231.10.39.61.02.001; Staal; Quartz; Staat Zeer goed; Jaar 2012; Met doos; Met

edit: met witte plaat oogt wel wat groter om de pols. Iets om rekening mee te houden wellicht.

Ik neig wel naar nieuw aangezien het echt een speciaal cadeau is.
De Longines is erg mooi maar wel echt buiten budget. Der Tissot Tradition lady vind ik ook erg mooi. Zit er nou nog erg veel kwaliteitsverschil tussen een Tissot en een Longines? Met andere woorden, is het nou echt waard om nog door te sparen?

De Omega is trouwens ook erg chique en tijdloos!

1 like

Citaat En deze?

image
5F3E0C04-5A19-4E72-BBCA-07E1C77388A8.jpeg748x1000 47 KB

Betref wel een automaat (weet niet ie er met een quartz uurwerk is) / Ø 36mm / stalen band / zilveren wijzerplaat.

Of toch te klassiek?

Mooi horloge, weetniet of de band in de smaak zou vallen bij haar. Wel echt tijdloos!

1 like

Zeker een mooi model, bedankt voor de tip!

Deze vind ik ook nog mooi:

3 likes

Cadeau voor vriendin! Prachtig, prachtig. Mag ik een suggestie doen? Laat ze steeds meekijken in dit draadje naar de voorgestelde horloges. En laat haar dan haar mening over zeggen. Jij humt alleen op zulke momenten, als het moet, bijt je het puntje van je tong eraf. Misschien ontstaat er dan een ander beeld van wat je haar het beste kunt geven.

1 like

Ik zou ook nog bij Eterna kijken. Zeer goede afwerking en voor dames zowel quartz als automatisch.

vandaag samen (dagje zonder kids) en we zijn in de Bijenkorf Utrecht geweest…uiteraard even gestopt bij de horloges en voorzichtig laten vallen wat ik mooi vind.

Vriendin lief vindt deze mooi en ik kan haar geen ongelijk geven…

Het is een quartz model van 36mm, elegant en toch ook sportief…

2 likes

Helemaal goed gedaan! Gefeliciteerd met de keuze(s).