Cadeautje van mijn vrouw

Een paar weken terug een Tudor vouw sluiting binnen gekregen op een 21mm rubber tudor band. Vol vertrouwen dat ik 21mm rubber wel tussen mijn 20mm lugs zou krijgen aan de gang gegaan en na half uur teleurgesteld afgedropen.

Vandaag jarig en vanmorgen verrast door mijn echtgenoot met een mooie leren band met de initialen van mijn dochter gemaakt door D-strap waar de vouwsluiting keurig op past.

Helemaal blij een een mooie afwisseling naast het Tudor staal.

19 likes

Van harte gefeliciteerd, en een hele mooie band zeg! Die vrouw van jouw heeft dat goed geregeld!

1 like

Gefeliciteerd met je verjaardag, dat je nog vele persoonlijke cadeau’s mag ontvangen! Ik ben vooral blij dat ik er niet uit wordt geschopt met die uit de hand gelopen hobby…

1 like

Fijn zo`n vrouw die meedenkt! :slight_smile:

1 like

Leuke verrassing zeg! Goed dat je dit met ons deelt…

1 like

Mooi :+1:

1 like

Leuke geste van je vrouw, maar kan de band niet echt mooi vinden. Of ben ik hierin de enige.

Mijn beste,

Een memorabel cadeau!!
Geniet er met volle teugen van.:four_leaf_clover:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Mooie stoere band! Proficiat met de band en met zo’n fantastische dame aan je zijde :+1:

1 like

Dat is gaaf. Een persoonlijk cadeau en nog erg mooi ook nog!

1 like

Gaaf.

1 like

Leuk cadeau van je vrouw!

1 like

Prachtig cadeau, gefeliciteerd🎉

1 like

Super cadeau!

1 like

Tot nu toe wel :smile:

1 like

Super mooi cadeau! En van harte gefeliciteerd !

1 like

Van Harte, en mooi dat je vrouw met zo’n cadeau komt.

1 like

Twee maal proficiat!

1 like

Top! Heel speciaal, zo’n cadeau! En nog gefeliciteerd!

1 like

Dacht in eerste instantie dat je de Tudor cadeau had gekregen (en was meteen een beetje jaloers :wink:). Maar dit is natuurlijk óók en prachtig geschenk. Gefeliciteerd!

1 like