Cadeautje van Omega

Naar aanleiding van een eerder topic over het boek met de historie van Omega heb ik Omega op 30 juli een mail gestuurd met de vraag waar ik dit boek kon krijgen.

Nooit meer iets van Omega gehoord en vandaag lag ineens een pakketje in de brievenbus met dit erin.

Nice job Omega, zo werf je toekomstige klanten

10 likes

Mijn beste,

Een fraaie geste van Omega!!
Geniet er met volle vreugde van. :+1:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Dat zijn leuke cadeautjes! :+1:
Overigens is het ‘naar aanleiding van’. Krijg een heel enkele keer een sollicitatiebrief met ‘na aanleiding van’ en na die regel stop ik altijd direct met lezen . :wink:

2 likes

Netjes van Omega, veel lees plezier.

Aangepast :wink:

Gebruik het forum te veel via mijn telefoon waardoor spelfouten sneller voorkomen :stuck_out_tongue:

1 like

Helemaal top dit boek. Zag via het eerdere topic dat er meerdere boeken zijn aangekomen bij forum leden.

“Horloge (of wat dan ook) verkeerd in nieuwstaat”. Dan heb ik ook alweer gegeten en gedronken. Wat is er dan verkeerd aan die nieuwstaat…? :wink: Sommige fouten worden zo vaak gemaakt dat het de norm wordt.

3 likes

Proficiat!

Maareh, kwam dat boek uit je DVD-ROM la geschoven? Of was het echt een ouderwetse mail met een postzegel erop…

Ik heb hem gisteren ook ontvangen!

Ziet er erg gaaf uit en inderdaad erg vriendelijk richting (toekomstige) klanten!

Hij kwam gewoon door de brievenbus in een bubbelenvelop.

Hahahaha :slight_smile:

Mooi gebaar van Omega!

Gr Max