Wat mooi zn verslag en vakwerk! Geniet altijd van dit soort topic’s bedankt.
Heerlijk om te lezen! Mooi vakmanschap!
Mooi werk en een mooi verslag. Dank voor het delen!
Mooi gedaan Wilko. En een mooi persoonlijk kado om te geven.
Toch waren -en zijn- de Tissot Visodate’s geweldig leuke modellen. Van de recente heritage vind ik vooral de wijzers en lettertype van “Tissot” zeer geslaagd. Misschien zou weglaten van de dag hem nog tijdlozer maken.
Knap werk! Ook zeker de buitenkant van het horloge.
Fantastisch om mee te mogen beleven, wat vind ik dit toch iedere keer weer knap! 
Denk dat je daar gelijk in hebt, dagaanduiding op een dresser is wat teveel. De oorspronkelijke Visodates hadden dat meestal ook niet.
Prachtig werk. Jij bent m.i. de ideale schoonzoon. Die van mij zijn twee aardige jongens, daar niet van, maar zo aardig als jij … nee!
Haha. Nou weet ik niet of aardig zijn meetbaar is aan cadeaus. Misschien moet ik wel wat compenseren. 
Overigens ben ik door mijn schoonvader in de horlogehobby gerold. Hij is (hobby)klokkenmaker dus ook geĂŻnteresseerd in uurwerken, alleen zijn horloges hem wat te klein. 
Helemaal top, altijd prachtig om te zien dat iemand zo iets moois kan maken van eigenlijk niets👍
Mijn beste,
Chapeau!!
Schitterend om te zien!!
Knap gedaan hoor!!
Orologio Signaturis Temporis 
De ideale schoonzoon.
Mooi werk!
Mooi project en prachtig resultaat.
Groeten,
Coos
Prachtig gedaan en mooi samen gevat in het verslag!
Mooi om naar te kijken en lekker om te lezen!
Knap gedaan weer Wilko en een leuk verslag 
Dank je, en ook nog bedankt voor je tips over de kroon en veerton. 
Erg mooi verslag, en je hebt er een hoop aan gedaan. Een resultaat om trots op te zijn. Dit kan je schoonvader vast erg waarderen.
Dat doet hij zeker, zoals gezegd is hij klokkenmaker, dus hij weet dit naar waarde te schatten. 
Prachtig resultaat👌
Bedankt voor het delen van dit prachtige verhaal.