Cadeautje voor m'n schoonvader: '61-er Visodate projectje

Wat mooi zn verslag en vakwerk! Geniet altijd van dit soort topic’s bedankt.

1 like

Heerlijk om te lezen! Mooi vakmanschap!

1 like

Mooi werk en een mooi verslag. Dank voor het delen!

2 likes

Mooi gedaan Wilko. En een mooi persoonlijk kado om te geven.

Toch waren -en zijn- de Tissot Visodate’s geweldig leuke modellen. Van de recente heritage vind ik vooral de wijzers en lettertype van “Tissot” zeer geslaagd. Misschien zou weglaten van de dag hem nog tijdlozer maken.

2 likes

Knap werk! Ook zeker de buitenkant van het horloge.

1 like

Fantastisch om mee te mogen beleven, wat vind ik dit toch iedere keer weer knap! :+1:

1 like

Denk dat je daar gelijk in hebt, dagaanduiding op een dresser is wat teveel. De oorspronkelijke Visodates hadden dat meestal ook niet.

1 like

Prachtig werk. Jij bent m.i. de ideale schoonzoon. Die van mij zijn twee aardige jongens, daar niet van, maar zo aardig als jij … nee!

1 like

Haha. Nou weet ik niet of aardig zijn meetbaar is aan cadeaus. Misschien moet ik wel wat compenseren. :joy:
Overigens ben ik door mijn schoonvader in de horlogehobby gerold. Hij is (hobby)klokkenmaker dus ook geĂŻnteresseerd in uurwerken, alleen zijn horloges hem wat te klein. :sunglasses:

1 like

Helemaal top, altijd prachtig om te zien dat iemand zo iets moois kan maken van eigenlijk niets👍

1 like

Mijn beste,

Chapeau!!
Schitterend om te zien!!
Knap gedaan hoor!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

De ideale schoonzoon. :+1:t3: Mooi werk!

2 likes

Mooi project en prachtig resultaat.

Groeten,

Coos

1 like

Prachtig gedaan en mooi samen gevat in het verslag!

1 like

Mooi om naar te kijken en lekker om te lezen!:+1:

1 like

Knap gedaan weer Wilko en een leuk verslag :+1:

1 like

Dank je, en ook nog bedankt voor je tips over de kroon en veerton. :+1:

1 like

Erg mooi verslag, en je hebt er een hoop aan gedaan. Een resultaat om trots op te zijn. Dit kan je schoonvader vast erg waarderen.

1 like

Dat doet hij zeker, zoals gezegd is hij klokkenmaker, dus hij weet dit naar waarde te schatten. :+1:

Prachtig resultaat👌
Bedankt voor het delen van dit prachtige verhaal.

2 likes