Cajetano

Een bandje verkocht aan @cajetano, snelle reacties, geld overgemaakt en nog even een net berichtje achteraf dat het pakketje ontvangen was. Aanrader! Veel plezier met het bandje. :+1:

1 like

Tooltje verkocht aan @cajetano. Goede communicatie en snelle betaling. Al met al een prettige deal en zeker een aanrader! :+1:

1 like

Bandje verkocht aan @cajetano - goede communicatie, vlotte betaling: aanrader!

1 like

Ik heb uit mijn doos met overbodige gereedschappen een graveermachine verkocht.
Prettige communicatie betaling zo snel als het licht.
(Vanwege dezelfde bank😜)

Kortom geslaagde transactie.

1 like

Via een snelle deal een horloge verkocht aan @cajetano. Fijne communicatie en een snelle afhandeling. Top!!!
:watch::+1:t2:

1 like

Horloge verkocht aan @cajetano, vriendelijk contact per DM en keurig op tijd geld overgemaakt. Bedankt voor de snelle afhandeling en graag tot een volgende keer.

1 like

Mijn Citizen verkocht aan @cajetano.

Onderhandelingen en betaling gingen zeer snel!
Duidelijke communicatie en een berichtje na ontvangst. :+1:Duidelijk een liefhebber :blush:

Aanrader voor een volgende deal :+1:

1 like

Bandje verkocht aan @cajetano. Snelle communicatie en betaling, vriendelijk en fijn :+1:t2: Prima zakendoen dus!! Bedankt.

1 like

En wederom prettig zaken gedaan met @cajetano!

Wat overigens bijzonder is, is dat er maar liefst 5 ‘ervaringen met’ topics over hem zijn. Zo prettig dealen is het dus :joy:

Uhm… @Jur, misschien zijn ze samen te voegen?

1 like

Fijn bandjes verkocht aan @cajetano met snel betalen en foto’s van het eindresultaat. Altijd leuk :sunglasses: Top!

1 like

Prima deal met @cajetano fijn contact en vlotte betaling

1 like

Beschaafde klasse!
Fijne deal gedaan met @cajetano.
Hobby wordt leuker daardoor, ook als er verrassingen blijken te zijn waarbij in oplossingen gedacht moet worden.

Bedankt man! :ok_hand:

1 like

Horloge verkocht aan @cajetano …leuke gesprekken via PB en snel betaald.

Aanrader :ok_hand::grinning:

2 likes

Goede ervaring hier, snelle betaling en prima communicatie

1 like

Ook hier een uitstekende ervaring met Ajetono. Bedankt voor de mooie deal!

@cajetano heeft van mij een Diesel horloge overgenomen. De communicatie verliep uiterst prettig en betaling verliep zeer vlot. Het was plezierig zaken doen met Cajetano en voor herhaling vatbaar! Aanrader!:+1:

1 like

In de strijd tegen leegstand en het voorkomen van kraak, heb ik mijn lege seiko doos bij hem van een nieuwe bewoner kunnen voorzien.

Zeer prettige ervaring met @cajetano.

2 likes

Een tijd geleden alweer een glaasje voor de SKX aan @cajetano verkocht. Dacht dat ik daar al een beoordeling over had geschreven maar blijkbaar niet.
Anyway, fijne kerel om zaken mee te doen. Vlotte betaling en fijn contact.

1 like

Kortgeleden een vintage seiko verkocht aan @cajetano welke aandacht behoefde. In zijn handen is deze weer mooi werkend geworden. Vlotte communicatie en snelle afhandeling. Aan te raden als koper.

1 like

Poljot 3133 mechanisme met NOS wijzerplaat en wijzer verkocht aan @cajetano. Top!

1 like