Cal219

Op een correcte, snelle en prettige manier van @Cal219 een mooie Frederique Constant FC350GMT overgenomen. Een prettig uurtje F2F begeleidde de overname, beiden gelukkig.
Dank en aanbevolen voor eventuele volgende transacties.

1 like

@jur @ jurgen zullen wij ze samenvoegen? :slight_smile:

1 like

Vandaag een Omega Seamaster mid-size opgehaald bij @Cal219. Een bijzonder prettige ontmoeting. Onder het genot van een heerlijke espresso een uurtje praten over je favoriete hobby (horloges) en met zo’n prachtige Omega Seamaster mid-size naar huis gaan. Wat wil je nog meer.

Cees is zeker een aanrader om zaken mee te doen. Prettig om mee om te gaan, snel reagerend en heel schappelijk in de prijs die hij hanteert.

Groeten,

Coos

1 like

Ik heb mijn Seiko SKX007 verkocht aan @Cal219. Erg prettig contact gehad en de hele afhandeling ging erg soepel :+1: ik zou dus zo weer een horloge aan Cees verkopen of één van hem kopen. Zonder twijfel.

1 like

Prettig zaken gedaan met Cees @Cal219, straight to the point valuta gelijk op de rekening👍🏻veel plezier met de prachtige Steini👌🏻

1 like

Prettig zaken gedaan met @Cal219 goede communicatie en snelle betaling. :+1:t2:

1 like

Ook nu voor de derde keer met @Cal219 een deal gemaakt waar we beiden een goed gevoel bij hadden. Kan Cees van harte aanraden weer!

1 like

@Cal219 heeft een horloge van mij overgenomen. Faire prijs geboden, goede communicatie en snelle + zeer prettige afhandeling. aanrader.

Veel plezier ermee Cees!

1 like

@Cal219 zeer nette vlotte afhandeling bij de aankoop van mijn tag heuer. Product zoals beschreven zeer goede staat netjes bomproof verpakt. Aanrader

1 like

Een Baume Mercier overgenomen van @Cal219. Zeer vlotte communicatie en het Horloge super snel in huis! Een aanrader om zaken mee te doen :grin::+1:.

1 like

@cal219 Cees heeft een horloge van mij overgenomen. Vlotte/prettige communicatie, realistisch geboden, en nadat de prijs overeengekomen was stond het geld binnen een half uur op mijn rekening. Aanrader dus!

1 like

De Alpha chronograaf overgenomen van Cees @Cal219 voor mijn oudste zoon. Top geregeld, een aanrader!

Of het horloge blijft is een andere vraag…verkeerde genen :joy:

1 like