Cal219

Vandaag een horloge overgenomen van Cees, prima deal en een leuk gesprek gehad met een mede horloge liefhebber.
Ik kan @Cal219 van harte aanbevelen :+1:

1 like

Stalen band overgenomen van @Cal219.
Perfecte deal, betrouwbare HFer en daarbij eerlijke prijs!
Graag weer tot een volgende keer Cees :smiley::+1:

2 likes

Met dank aan @Cal219 een splinternieuw horloge kunnen overnemen en meteen gezellig over horloges en ervaringen gebabbeld. Dank je wel voor de top deal Cees en wat mij betreft; anytime again!:ok_hand:

1 like

Bandje overgenomen van @Cal219.
Fijne communicatie en binnen 24 uur op de mat! Perfecte deal, aanrader om zaken mee te doen. :+1:

1 like

Vandaag een prachtige Breitling overgenomen van @Cal219, zeker een aanrader!

Duidelijke foto’s, een scherpe prijs, duidelijke en soepele communicatie en voldoet aan verwachtingen, kortom perfect!

Ohja, en ook in deze verwarrende Corona tijd, tijdens onze old school parkeerplaats meeting nog lekker even over horloges en het forum gekletst :+1:t3:

:star::star::star::star::star:

1 like

Ik heb een horloge aan @Cal219 verkocht. Prima zaken doen met deze forumgenoot.
Net en vriendelijk contact, snelle betaling en een berichtje bij aankomst.
Zeker voor herhaling vatbaar.

1 like


Vandaag deze super Seiko Sun019 ontvangen van Cal219.
Zeer prettig forumlid waar je heel goed zaken mee kunt doen. Aanrader !

1 like

Tweede keer deal gemaakt met Cees. Weer helemaal zoals het hoort. Super!

1 like

Vandaag een mooie Breitling opgehaald bij @Cal219. Goede en snelle communicatie.
Horloge zag er super uit, exact zoals het beschreven was.
Gezellig geklets onder het genot van een bakje koffie.
Echt een aanrader :+1:t2: zou zo weer iets van hem overnemen.
Nogmaals bedankt.

1 like

Horloge verkocht aan @Cal219.
Heb al eerder zaken gedaan met Cees, maar ditmaal in persoon. Gezellig gesprek, vriendelijke man en een snelle deal.

Cees, veel plezier ermee!

1 like

Tweede deal via dit forum met @Cal219. Wederom zeer prettig zaken doen met hem. Horloge was zeer goed ingepakt en snel en verzekerd verstuurd. @Cal219 is een aanrader als je op zoek bent naar eerlijke horloges, voor een eerlijke prijs en conform de beschrijving

1 like

Ik heb het genoegen gehad de Glycine van @Cal219 te mogen kopen. Het leuke en vlotte contact via PB gaf gelijk een prettig en vertrouwd gevoel. Daarom niet te lang getwijfeld en het horloge laten verzenden ivm het nieuwe normaal. Kwam bomproof verpakt over en het horloge was exact zoals beschreven. Kan dit forumlid dan ook van harte aanbevelen :ok_hand:t3: Graag tot een volgende keer!

1 like

Horloge gekocht van @Cal219.
Prettig contact, snelle verzending en goed verpakt.

Fijn om zaken mee te doen :+1:

1 like

Seagull overgenomen van Cees @Cal219. Perfect verpakt, en horloge was in exact de staat zoals beschreven. Heel erg blij mee!

Communicatie was ook top en horloge was snel verzonden

1 like

Vanmiddag een Seiko aan Cees verkocht. Aardige vent zeker een aanrader.
En idd alle corona regels in acht gehouden.
Bedankt Cees.

1 like

Van de week een prettige deal met @Cal219 gemaakt.
Communicatie verliep vlot en deal was snel gemaakt.

Alles super verpakt en zoals omschreven, zeker een aanrader!

1 like

Niet de eerste keer dat ik weer een prettige deal heb kunnen maken met Cees oftewel @Cal219. Uiterst vriendelijk contact en snelle betaling. Tot de volgende keer maar weer Cees!

1 like

Mooie deal met @Cal219 gesloten. Prettig contact en geweldige service: goed verpakt, super snel verzonden en het horloge was werkelijk in nieuwstaat. Ik zeg 5 sterren voor deze verkoper :eight_spoked_asterisk: :eight_spoked_asterisk: :eight_spoked_asterisk: :eight_spoked_asterisk: :eight_spoked_asterisk:

1 like

Ik ook een hele vlotte en prettige ervaring met Cees. Mooi horloge van hem gekocht in precies zoals beschreven staat.
En een kop koffie en leuk gesprek op de koop toe.

Top dus!

1 like

Vorige week @Cal219 zijn MM200 overgenomen, zeer goede cominicatie, vlotte afhandeling en correcte omschrijving. Helaas te ver en daarom laten verzenden, het babbeltje hebben we niet gehad.
Zeker een aanrader: cees, bedankt :+1:t2:

1 like