Cal219

Zojuist een horloge overgenomen van Cees @Cal219…de deal was zoals al vaker weer helemaal in orde en exact zoals beschreven…

Wat mij betreft dus wederom :star::star::star::star::star:

1 like

Ook ik horloge overgenomen van @Cal219 . Hele fijne communicatie, snelle deal en goed verpakt. Was nog mooier als gedacht. Super bedankt!

1 like

Mooie tag overgenomen van @Cal219…prima deal, aanrader.

1 like

Gisteren een horloge morgen ontvangen van @Cal219
Fijne en heldere communicatie, keurig verpakt en het horloge geheel zoals omschreven.

Kortom nogmaals een erg prettige ervaring!

1 like

San Martin verkocht aan Cees @Cal219
Snelle en prettige deal gesloten, prima ervaring en vriendelijk lid.
Aanrader!

1 like

Zojuist een prachtige Omega Seamaster 300M gekocht van @Cal219. Super fijne ervaring! Communicatie is vlot en leuk en direct tot een goede deal gekomen. Ik koos voor versturen, ook dat kon niet beter geregeld zijn. Volgende dag al in huis en het horloge is nog mooier dan de foto’s deden vermoeden. Ik zou heel graag snel weer zaken met hem doen. Aanrader!

1 like

Net een leuk horloge van @Cal219 overgenomen, lekker makkelijk en snel!:+1:

1 like

Een Casio Oceanus van @Cal219 overgenomen. Vlot, vriendelijk en leuk contact. Horloge keurig verplakt en gelijk verzonden. Zou zo weer een horloge overnemen van hem.

1 like

Mijn horloge verkocht aan @Cal219. Een prettige ervaring. Bied realistisch, snel betaald en prettig met communiceren. Een echte aanrader dus. Cees veel plezier met het horloge :+1:t2:.

1 like

Nummer #90 :joy: ik heb van Cees een tweetal Omega cases mogen overnemen. Snelle en vriendelijke communicatie en pakketje was uiteraard snel en goed verpakt binnen! Aanrader ! :facepunch:

1 like

Alweer een heel sympathieke aankoop gedaan bij Cees aka @Cal219!!
HF blijft met de leden een aanrader, het is hier gewoon “prettig” waarvoor dank in deze COVID-tijden :ok_hand: :ok_hand: !!

1 like

Flightmaster overgenomen van Cal219. Het was mijn eerste aankoop via dit forum en dit was dankzij Cal219 een uitstekende ervaring. Vlotte vriendelijke communicatie, informatief en dezelfde dag goed verpakt op de post.

Top!

1 like

Vandaag een Breitling Avenger ontvangen van @Cal219.

Deze was in uitzonderlijk goede conditie. En bovengemiddeld netjes verpakt.

De communicatie was vlot, en het pakket werd direct na betaling op de post gedaan.

Dit is een van mijn betere ervaringen qua aankoop van een gebruikt horloge.

Bedankt.

2 likes

Citizen gekocht van Cees, fijne en snelle deal.
Perfect verpakt en zoals in de advertentie stond, in nieuwstaat​:ok_hand::ok_hand:

1 like

Zoals zovelen hier een mooi horloge van @Cal219 gekocht.

Zeer vriendelijk en open contact gehad. Zonder aarzeling werden foto’s en filmpjes gedeeld.
Vrijwel direct na de betaling werd het pakket in orde gemaakt en kreeg ik het verzendbewijs.

Het horloge is exact zoals omschreven en verkeert in topconditie.

Aanrader!

1 like

Horloge verkocht aan @Cal219 . Deal was binnen no time gemaakt en de betaling was ook heel snel binnen. Top!

1 like

Ik moest even terug zoeken maar onze eerste deal was alweer 4 jaar geleden! Qua ervaring is er niets veranderd dus nog steeds uitermate positief: snelle verzending en prettig contact. Aanrader dus :+1:

Five stars: :star: :star: :star: :star: :star:

1 like

Mijn Oris geruild met @Cal219 voor zijn super mooie Eterna.
Ontzettend blij mee aangezien Eterna een jaar of 40 het eerste horlogemerk was waar ik mee in aanraking kwam maar helaas nooit 1 in bezit had. Met Cees is het uitstekend zaken doen en de deal was snel gemaakt. Cees denkt met je mee en is heel erg prettig en goed in de communicatie. Pakket was in 1 dag geleverd en kwam uitstekend verpakt aan.
Cees heel veel plezier met de Oris ( je valt zeker op deze zomer :slight_smile: ) en ik ben straks dubbel bij de tijd met deze GMT.

1 like

@Cal219 kocht een horloge van me; dit was een ronduit prettige ervaring. Ongecompliceerd, helder in de communicatie en na ontvangst een snelle en sympathieke ontvangstbevestiging.

Zo is het leuk!

1 like

Een duim omhoog voor Cees @Cal219. Hij heeft een horloge van me gekocht en de deal was snel beklonken. Snelle en zeer prettige communicatie, helemaal zoals het hoort in de geest van deze community.

Cees, draag 'm in goede gezondheid!

1 like